منصور رشیدی: 24 میلیارد خرج خرید دو بازیکن خارجی شد

منصور رشیدی، دروازه بان سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دل پری از اوضاع و احوال این باشگاه دارد.

وی در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: متاسفانه با گذشت هشت هفته از برگزاری لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم استقلال پنج مسابقه را با نتیجه مساوی پشت سر گذاشت و این زنگ خطری است که آقایان متوجه شوند که بعید می دانیم استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی بتواند قهرمان شود. من هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارم اما نگران تیم محبوب خودم هستم. آقایان 24 میلیارد تومان صرف خرید دو بازیکن خارجی کرده اند که تاکنون هیچ کدام از آنها موفق به زدن گلی برای استقلال نشدند. افت بدنی این بازیکنان نیز کاملا مشهود ست.

رشیدی می افزاید: تعجب می کنم که این همه پول مردم صرف چه اقدامات بیهوده ای می شود. وقتی مدیریت باشگاهی درست نباشد، امثال من پا به باشگاه استقلال نمی گذارند. در باشگاهی که هیچ کس پاسخگو نباشد، باید این پرسش را مطرح کنم وقتی در خوزستان آبی برای زندگی مردم وجود ندارد، در چهارمحال و بختیاری فقر بیداد می کند، چرا باید این همه بیت المال صرف فوتبالی شود که از اصلی ترین اصول مدیریت بهره ای ندارد.

رشیدی دروازه بان بزرگ و از رقبای زنده یاد ناصر حجازی که سال ها برای استقلال و تیم ملی بازی کرده اند. به راستی جایگاه این اشخاص در فوتبال باشگاهی ماه کجاست؟

گفت و گو: حسن امامقلی

  • 16:40
  • 1400/09/15
  • 1424