شانزدهمین دوره مسابقات «جام انفورماتیک»؛

رقابت داغ بزرگان فوتبال

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال «جام انفورماتیک» به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در سالن کشتیرانی در دو رده پیشکسوتان و تیم های شرکتی در حال برگزاری است.

در آغاز هفته دوم مسابقات پیشکسوتان، دیدار تیم‌های فوتسال زنده‌یاد پرویز ابوطالب و قلم ورزش به یاد علی مودت با مراسم ویژه‌ای همراه بود. در جریان این مراسم استاد پیرایرانی چهره نام‌آشنای صداوسیما به تجلیل از این دو شخصیت اثرگذار در عرصه فوتبال و رسانه پرداخت.

 وی به نقش مرحوم پرویز ابوطالب به عنوان یکی از مربیان سازنده و بادانش فوتبال ایران اشاره کرد و شاگردان خوبی که در برهه های مختلف به فوتبال باشگاهی و تیم های ملی معرفی کرده است.

 استاد پیرایرانی همچنین از مرحوم علی مودت یاد کرد. بنیان‌گذار تیم فوتبال قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی) که با تاسیس این تیم، همواره اهداف فرهنگی را دنبال ‌کرد و به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده فوتبال و عرصه رسانه، نقش مؤثری در راستای انجام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی ایفا کرد.

 وی از اهداف و برنامه های فرهنگی تیم قلم ورزش گفت که از بدو تاسیس، بانی برگزاری مسابقات پیشکسوتان و بزرگداشت ورزشکاران به مناسبت‌های مختلف بوده و حضور این تیم با کمک حامی همیشگی اش "شرکت تجارت الکترونیک پارسیان" در مسابقات "جام انفورماتیک" هم، در راستای بزرگداشت بزرگان فوتبال و حمایت از پیشکسوتان این عرصه بوده ‌است.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، مسابقات با حمایت کشاورز دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و شهرام زند دبیر ورزش این سازمان، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و روز 7 بهمن، فینال بازیها و مراسم اختتامیه این رویداد ها انجام خواهد شد. مسئولیت برگزاری رقابت‌ها برعهده‌ کامبیز مهاجر، فرامرز شمس، تبریزی و رحیمی خواهد بود.

گروه‌بندی مسابقات پیشکسوتان(18 تیم) نیز بدین ترتیب است:

گروه یک: یاران طاهری جانعلی محمدی، یاران پرویز ابوطالب، قلم ورزش به یاد علی مودت

گروه دو: یاران کاظم محمدی، زنده‌یاد پهلوان خاتمی، پیشکسوتان انفورماتیک

گروه سه: زنده‌یاد مسلم طلوعی، یاران احمدرضا عابدزاده، زنده‌یاد علی دانایی‌فرد

گروه چهار: زنده‌یاد بابک معصومی، زنده‌یاد مسعود استیلی، یاران محمد سکاکی

گروه پنج: زنده‌یاد فریدون رادبوی، زنده‌یاد مهدی رضایی مجد، یاران دربان و دل‌افروز

گروه شش: زنده‌یاد محمود یاوری، زنده‌یاد پرویز دهداری، یاران حسن روشن

  • 13:23
  • 1400/10/11
  • 1170