رکورد جهانی تیم نفت آبادان در فوتبال؛

پز عالی، جیب خالی!

شعارهای خوب و نشاط آور، از فوتبالی که اینک محبوب ترین، پرتماشاگر ترین و قدیمی ترین تیمش، محتاج هزارتومان پول توجیبی برای بازیکنان و کادرفنی اش است؟!

 فوتبالی که فقط در حال حاضر پز عالی دارد ولی جیبش را به عمد خالی نگه داشته اند و به آن نگاهی فرزند زن بابایی دارند!

تیم نفت آبادان همان تیمی است که روزگاری رکورددار صادرکننده تکنیکی ترین و گلزن ترین بازیکنان سرزمین طلای سیاه فوتبال خوزستان به فوتبال کشور و حتی حوزه خلیج فارس بود، همان تیمی که معلم اخلاق فوتبال ایران را معرفی کرد، اما اینک آن تیم خوش آوازه و دوست داشتنی برای تامین مالی بازیکنان و کادرفنی اش چنان گرفتار شده که هرچی تلاش و همت عالی خود را برای بهتر شدن خود می‌کند تا شایستگی واقعی اش را در لیگ برتر فوتبال کشور نمایان کند، یک بازدارنده بزرگ این اجازه را به تیم نفت ابادان نمی دهد؛ به طوری که این بازدارنده، یک رکورد جهانی برای فوتبال آبادان وخوزستان و فوتبال ایران رقم زد. رکوردی جدید که در دنیای فوتبال بی نظیر است و آن عبارت است از  تیم نفت آبادان یک نیم فصل با برگزاری پانزده دیدار در لیگ برتر فوتبال کشور مقابل حریفان، تاکنون بازیکنان و کادرفنی این تیم ریالی به عنوان پیش قرارداد، دستمزد یا پاداش دریافت نکرده اند؟ شاید باور کردنی نباشد ولی یقین بدانید واقعیت دارد؟ کجای دنیای ورزش حرفه ای وغیرحرفه ای شنیدید یا دیده شده که تیمی طی یک نیم فصل لیگ برتری حرفه ای علمی ۱۵ بازی را برگزار کند و تنها پاداش و دستمزدش وعده «بزک نمیر بهار میاد» باشد؟

تیم نفت آبادان هرطوری بود با واسطه من بمیرم تو بمیری نیم فصل را با بی پولی سپری کرد، حالا طبق قانون فیفا و آیین نامه های لیگ برتر فوتبال همه بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مبلغی از قرارداد خود با تیم نفت کاملا آزاد و قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم نفت آبادان یک طرفه قابل فسخ  است و سرمربی تیم این موضوع را علنی در پرمخاطب ترین برنامه ورزشی شبکه سه کشور با نگرانی اعلام کرد وخواستار فریاد رسی برای جلو گیری از متلاشی نشدن تیم نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر شد.  فقط باید به مسئولان تیم وهمه آن کسانی که در این مدت وعده دادند و وعده شان عملی نشد، دست مریزاد و تبریگ گفت که ریشه یک تیم ریشه ای را این چنین به آتش کشیدند.

تیم نفت آبادان حالا یک رکورددار در بی پولی و تنها تیم فوتبال در جهان است که بازیکنان آن یک نیم فصل مفتی وبدون دریافت حقوق بازی کردند؟  

به راستی عاقبت برزیل فوتبال ایران چه خواهد ؟ آیا فریاد رسی برای حفظ این تیم پیدا می شود ؟

و آیا برای این پرسش ها پاسخی وجود دارد؟ باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد شاید هم عده ای دنبال رقم زدن رکوردی دیگر برای تیم نفت آبادان هستند؟

آقایان تا شروع مجدد دور برگشت لیگ برتر فقط چند روز باقی مانده، به داد تیم نفت برسید دارد دیر می شود؟

  نویسنده: سید مهدی ابوس

  • 10:45
  • 1400/10/29
  • 1528