در پی انتخابات فدراسیون ها، داریوش مصطفوی مطرح کرد؛

تصمیم گیری با هیات رئیسه نیست

طبق ماده ۳۷اساسنامه انتخابات فدراسیون ها، هیات رئیسه موظف به تغییر رئیس فدراسیون نیست و حرف هایی که در این باره مطرح می شود باد هواست.

مهندس داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره انتخابات فدراسیون ها و مسایل آن که مباحث این روزهاست، به البرز ورزشی گفت: ابتدا باید گزارشی درباره نامزدها تهیه شود و سپس گزارش ها را در جلسات مجمع یا نشست فوق العاده مطرح و ارایه کرد؛ بنابراین هیات رئیسه حق تصمیم گیری ندارد.

کارشناس صاحبنام فوتبال افزود: برخی آقایان در شرایطی از مسایل مالی حرف می زنند که هنوز گزارشی به هیات رئیسه نرسیده و ذیحساب فدراسیون و کارشناس خبره و بخش محاسبات اظهار نظر مکتوب و قانونی نکرده اند. نمی دانم چگونه برخی مدعیان ادعاهای بدون پشتوانه قانونی را عنوان می کنند.

داریوش مصطفوی راجع به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهر مانان نیز گفت: این قصییه هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و مقصر اصلی مدیران دو باشگاه از گذشته تا حال هستند. از بهمن سال ۵۷ همه افرادی که مدیران استقلال و پرسپولیس بودند کوتاهی کرده اند و متاسفانه دولت ها نیز نسبت به قضایای  مرتبط با مشکلات و مانع  سر راه دو باشگاه معتبر و مردمی فوتبال بی اعتنایی کرده اند.

  • 11:41
  • 1400/11/27
  • 1326