پشت پرده اخبار فوتبال

توافق رافائل سیلوا با استقلال نهایی شد. او مبلغ 700 هزار دلار دریافت کرد تا قراردادش را تمدید کند. البته میزان دریافتی او بیش از مبلغی است که رسانه ای شده است. آپشن هایی که پنهان مانده چیزی در حد نصف قراردادش است.

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی برای تمیروف پرسپولیسی پیغام فرستاده اگر در پرسپولیس ماندگار نیستی می توانید در نساجی روزهای خوبی را داشته باشید.

 

کمیته انضباطی درخواست اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال را مبنی بر بخشش حسین کنعانی زادگان را مورد بررسی قرار داده و احتمالا طی امروز و فردا با صدور بیانیه ای عفو کنعانی زادگان رسانه ای خواهد شد.

 

فدراسیون فوتبال کانادا به فیفا اطلاع داده از آنجا که قرارداد دیدار ایران با کانادا محرمانه بوده و این مهم از سوی فدراسیون فوتبال ایران لو رفته است، حاضر به پرداخت غرامت نیست.

 

باشگاه استقلال برای حفظ حسین زاده قرارداد مالی او را افزایش داده اند، اما حسین زاده هنوز ناامید است و هیچ واکنشی نسبت به افزایش قراردادش نشان نداده است. گویا حسین زاده تصمیم خود را برای پیوستن به مجیدی در امارات گرفته است.

 

دکتر دادکان: به اعتقاد من تمدید نشدن قرارداد ووریا غفوری به خاطر وارد آوردن فشار از بالاست. مجیدی هم به همین دلیل در استقلال نماند.

 

شنیدیم جذب ژان کارلوس برزیلی توسط باشگاه استقلال به بن بست رسیده است.

 

مجتبی جباری شماره 8 معروف استقلال می گوید: قرار بود در آکادمی باشگاه استقلال مسئولیت دریافت کنم، اما نمی دانم چرا نشد، در این فوتبال دنبال امثال ما نمی آیند. از این رو من هم پیگیر توقف مذاکرات برای حضور در آکادمی استقلال نشدم.

 

دستیار ایرانی ساپینتو در استقلال خسرو حیدری خواهد بود. او گزینه سوم بعد از پیروز قربانی و رضا عنایتی قرار داشت که بعد از قبول نکردن این مسئولیت توسط قربانی و عنایتی قرعه به نام خسرو حیدری اصابت کرده است.

 

می گویند بعد از آنکه باشگاه شباب الاهلی نام مهدی قائدی را از لیست تیمش خارج کرد، وی این روزها در امارات تمرینات انفرادی خود را دنبال می کند.

 

ولسلی ننکا مربی سیه چرده و سنگین وزن دروازه بان های تیم پرسپولیس ساعاتی پیش وارد تهران شد.

 

در پی اظهارات تند سیاوش یزدانی که نسبت به باشگاه استقلال و آجورلو مدیرعامل باشگاه در یک برنامه تلویزیونی ایراد کرد، باشگاه استقلال درصدد است تا با صدور بیانیه ای پاسخگوی یزدانی باشد.

 

مسئولان فدراسوین فوتبال خصوصا اعضای کمیته فنی، برای خاموش و سرپوش گذاشتن اتفاقات اخیر در تیم ملی جوانان، افشین ناظمی مدیرعامل و سرمربی سابق باشگاه سپیدرود رشت را به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان انتخاب کرد.

 

تیم های مراکش، عربستان و جمهوری آذربایجان حریفان تیم امید ایران در مسابقات کشورهای اسلامی شدند. تیم امید بدون هرگونه تمرین و بازی تدارکاتی در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

گزارش: اکبر عزیزی

  • 16:16
  • 1401/04/13
  • 613