گفت و گو با حسین فرکی؛

اسکوچیچ – کی روش؛ مهم تیم ملی است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال چند صباحی است که با رسانه ها ارتباطی ندارد، اما دیروز در گفت و گو با البرز ورزشی مواردی را مطرح کرد که نشان می دهد حسین فرکی همچنان فوتبال ملی را تعقیب می کند و از صمیم قلب خواهان موفقیت ملی پوشان ایرانی است.

فرکی می گوید: در این برهه همه ما باید بدون چون و چرا از تیم ملی حمایت کنیم و وظیفه فدراسیون نیز این است که از فرصت کوتاه بیشترین بهره را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی بهره ببرد. اسکوچیچ یا کی روش نباید دلیلی بر جبهه گیری علیه همدیگر و به ویژه تیم ملی شود. حرف و حدیث ها را کنار بگذارید و اگر هم نقد می شود نقطه ضعف ها را در کمال حسن نیت بیان می کنیم.

بازیکن و مربی سابق تیم ملی درباره حریفان ایران در جام جهانی قطر می گوید: انگلیس، ولز یا آمریکا هر یک برای حضور رویداد بزرگ جام جهانی تدارک کافی دیدند اما اعتقاد دارم بازی اول مقابل تیم قدرتمند انگلیس اهمیت زیادی دارد. انگلیس جایگاهی ویژه در فوتبال جهان داشته و ستارگان زیادی را هم در ترکیب خود قرار داده است، بنابراین کی روش ظرف دو ماه و اندی باقیمانده باید نقاط ضعف تیمش را برطرف و با آنالیز درست به ویژه از تیم انگلیس راهی قطر شود. خدا کند تیم ملی کشورمان این بار به مرحله دوم صعود کند و مقدمات خوشحالی همه هموطنان را فراهم سازد. مردم ما دل به فوتبال بسته اند و بی صبرانه نتایج تغییر و تحولاتی هستند که با آمدن کی روش به وجود آمده است. کسب نتایج در مسابقات آتی در ایجاد شور و نشاط و سربلندی جامعه ایرانی بسیار اثرگذار خواهد بود.

گفت و گو: حسن امامقلی

  • 10:25
  • 1401/06/21
  • 408