ایشیکاوا ماشین امتیاز گیری والیبال آسیا

بازگشت فوق العاده شاگردان بلنجینی علیه یاران میلاد عبادی پور

تیم لوبه ایتالیا به لطف درخشش الکساندر نیکولوف، ایوان زایتسف و مخصوصا یانت هره را در حالی که دو بر صفر از میلانو عقب بود ولی درنهایت با کامبکی شیرین به بازی برگشتند و سه بر دو پیروز شدند.

یانت هره را دریافت کننده کوبایی لوبه در این بازی بیست و شش امتیاز کسب کرد و یوکی ایشیکاوا دریافت کننده میلانو که او هم درخشش بی‌نظیری داشت بیست و سه امتیاز کسب کرد.

بازی سرنوشت‌ساز پنجم ۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دیگر بازی نیمه‌نهایی ما بین ترنتینو و پیاچنزا برگزار می‌شود.

میلاد به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود 

.. اما نکته تکمله اینکه فینال لیگ ایتالیا سه بازی از پنج مسابقه است ولی ما اگر واره داشته باشیم قید همان تک بازی را هم می زنیم و قهرمان و نایب قهرمان را اشتراکی معرفی می کنیم اما نکات بعدی در خشش بی نظیر ایشیکاوا ستاره گرانبهای تیم میلانو است که در هر مسابقه بالای ۲۰‌ امتیاز می گیرد و به ماشین بی نقص پوشان گرفتن تبدیل شده است ایشیکاوا در تیم ژاپن تنها نیست و سوای این دریافت کننده قدرتی چهار پنج ستاره دیگر دارد ولی بازیکنان ما نرفته کم کم لیگ های روسیه و تر کیه و ایتالیا را رها می کنند از سوی دیگر کوبا که یکی از رقبای تیم ملی ایران در لیگ ملت ها که به جز هره را که در مسابقه یاد شده ۲۶پوان گرفت چند چهره دیگرش نیز در لیگ های مختلف از جمله تر کیه می درخشند آنها سیمون رو برتلندی را هم دارند که غولی در بین سرعتی زن های جهان است.

این موارد را بر شمرده آیم تا بدانیم که برای تیم ملی ایران در مسیر انتخابی المپیک و لیگ ملتها راه هموار نیست به خصوص اینکه در بین آسیایی ها از چین به ویژه کره جنوبی نباید بی تفاوت عبور کنیم.

نویسنده: جمشید حمیدی

  • 11:06
  • 1402/02/03
  • 367