باز هم سپاهان و باز شکایت از زمین و زمان

ملوان در اصفهان طعم شیرین گز اصفهان را برای سپاهانی ها تلخ کرد.

تساوی قوی سپید انزلی در اصفهان واقعیتی است که تماشاگران حاضر در ورزشگاه نقش جهان آن را درک و لمس و میلیون ها هوادار فوتبال آن را پذیرفته اند.

ملوان در اصفهان خودش بود، برای خودش بازی کرد و برخلاف تصور و نگاه یک بعدی برخی ها به خود اندیشید و برای خودش امتیاز جمع کرد تا برای بقا در لیگ برتر باشد. ملوان به خاطر دیگران به آب و آتش نزد و نمی زند و اصولا این تیم ریشه دار از زمان مربیگری بهمن خان صالح نیا عادت به خلق حماسه در برابر بزرگان دارد.

تیم جوان ملوان با بازیکنان کم اسم و رسم دار خود در مقابل سپاهان تا دندان مسلح خودی نشان داد و تیم اصفهانی را از صدر به زیر کشید، این عادت شاید ارثی باشد که از دیر باز همزاد ملوانان بوده است.

از سوی دیگر سپاهانی ها هم اخیرا با  ملوان دارای وجه تشابه ای شده اند که جالب به نظر می آید. سپاهان با مدیریت ساکت چند مدتی است که پس از دریافت هر ناکامی دست به شکایت می برد.

مهم نیست که از چه کسی شکایت می کند و بلکه مهم این است شکایتی صورت بگیرد، در سه هفته اخیر شکایت هایی از سوی باشگاه سپاهان از داور، مربی و بازیکنان تیم حریف و از زمین و زمان صورت گرفته که کم کم نخ نما می شود.

البته دل بستن به شکایت فعلا ره به جایی نبرده است، اما این اتفاق باید صورت بگیرد، چون پایان فصل فوتبال نزدیک است و باید با توجه به هزینه هایی که صورت گرفته، دلیل قانع کننده ای در ارتباط با خروجی کار ارائه شود.

گزارش: اکبر عزیزی

 

  • 17:27
  • 1402/02/05
  • 193