لیگ ملت ها فرصتی برای دیده شدن

همایون فرمنش؛ از ویترین باشگاه های آسیا تا تیم ملی

اردوی تیم ملی والیبال ایران منتظر بازگشت دو دریافت کننده باتجربه از جام باشگاه های آسیا است.

میثم صالحی و شهروز همایون فرمنش دو وزنه تکنیکی والیبال ملی با شهداب در رقابت های باشگاه آسیا حضور پیدا می کنند که در کشور بحرین برگزار می شود.

شهروز همایون فرمنش که بدون تردید یکی از فنی ترین بازیکنان کشور ما است می گوید: باشگاه های آسیا ویترینی برای نمایش من و میثم صالحی محسوب می شوند. درخشش در این رقابت ها به حتم از نظر سرمربی تیم ملی دور نخواهد بود.

من سال گذشته همراه تیم ملی در لیگ جهانی و پیکار های قهرمانی جهان حضور پیدا کرده بودم اما فرصتی برای محک خوردن به دست نیاوردم. در مسابقات کشور های اسلامی جزو موفق ترین بازیکنان بودم اکنون اما همه چیز بستگی به نظر آقای عطایی دارد. می دانید که در اردوی تیم ملی ده بازیکت قدرتی دریافت کننده شرکت دارند که همه پرانگیزه و آماده هستند که در صدر همه ی آن ها پوریا حسین خان زاده قرار دارد.

خان زاده اگر در لیگ ملت ها هم ماننده لیگ داخلی باشد عالی خواهد بود، او آینده درخشان دارد.

همایون فرمنش که از یک باشگاه لهستانی پیشنهاد دارد می افزاید: اولویت من در حال حاضر باشگاه های آسیا و سپس تیم ملی است، جام جهانی فرصتی خواهد بود تا من و سایر بازیکنان در منظر دید کارشناسان والیبال دنیا قرار بگیریم. البته اگر کادرفنی صلاح بدانند که در خدمت تیم ملی باشیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی

  • 12:50
  • 1402/02/16
  • 358