گشتی در دنیای خبر

سقوط دردناک ورزشگار معلول دامغانی و برنز تیم تیراندازی اهداف پروازی در آلماتی قزاقستان خلاصه اخباری است که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

برنز اهداف پروازی برای ایران

امروز در آخرین روز از مسابقات تیراندازی به اهداف‌پروازی جام جهانی آلماتی قزاقستان، نمایندگان ایران در ماده میکس تیمی تراپ رقابت کردند و تیم ایران صاحب مدال برنز شد.

در این بخش ۱۵ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند. تیم یک ایران متشکل از مرضیه و محمدحسین پرورش نیا با ۱۳۷ امتیاز در رده سوم ایستاد و مدال برنز را کسب کرد. همچنین تیم دوم ایران با ترکیب محمد بیرانوند و شیوا فرح‌پور با ۱۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

سقوط از ارتفاع؟

زهرا برناکی قهرمان دوومیدانی و مدال‌آور پارا آسیایی دامغانی در اثر سقوط جان خود را از دست داد.

این ورزشکار نام آشنای استان سمنان عصر روز گذشته بر اثر سقوط از خانه ای در طبقه چهارم یک ساختمان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

زهرا برناکی  ۳۳ ساله قهرمان رشته ورزشی دوومیدانی و تیراندازی با تفنگ بادی بعد از سقوط از خانه ای در طبقه چهارم به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد اما متاسفانه فوت کرد

 شایعه شده است که وی خودکشی کرده است اما تا اعلام نظر مقامات رسمی باید منتظر ماند /

قهرمانی زنجان در فوتوالی کیش

دیدار پایانی اولین دوره رقابت‌های فوتوالی کیش گیمز که از پنجشنبه شب در مجموعه میکامال کیش آغاز شده بود، انجام شد که در پایان، تیم هیأت ورزش روستایی زنجان با ترکیب مهدی قرابیگی و امیرحسین دهقانی موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم شیوا نساج یزد متشکل از سبحان میرشمسی و علیرضا دهقانی را شکست داده و مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

در دیدار رده بندی اولین دوره رقابت‌های فوتوالی بازی‌های ساحلی کیش، بین تیم‌های رولکس مازندران و سایپا برازجان نیز با نتیجه ی دو بر صفر نماینده استان مازندران به پایان رسید و این تیم توانست عنوان سومی را کسب کند.

بازیکنان تیم رولکس مازندران را در این رقابت‌ها، امیرحسین قرنجیک و حمزه میرزاعلی تشکیل می‌دادند. در تیم سایپا برازجان نیز علی کرمی و سبحان فاله بازی می ‌کردند.

این رقابت‌ها به همت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی طی سه شب در میکامال کیش برگزار شد و ۱۲ تیم شرکت کننده در این رویداد مجموعا ۷۰۰میلیون ریال جایزه نقدی را بدست آوردند.

 

  • 16:09
  • 1402/03/07
  • 201