فواید احتمالی جذب تورس

آشتی نکونام پس از جذب بازیکن مورد علاقه!

شنیده می شود‌ که ‌جواد نکونام به روبرتو تورس اعلام کرده که دیگر منتظر استقلال نباشد و برای خود تیم جدید پیدا کند.

گویا نکونام با تورس به توافق رسیده بود اما به او اعلام کردند پول پرداخت تورس را نداریم و نمی توانیم این بازیکن را جذب کنیم.

این موضوع عاملی شد تا سرمربی استقلال قید بازیکن ‌مورد نظرش را بزند اما گویا این داستان هنوز به انتها نرسیده و تورس برای استقلالی شدن شانس دارد .

سرمربی استقلال بازیکنان مورد نظر باشگاه را نمی خواهد و گویا روی نظر و هدفش ایستاده به همین دلیل باشگاه ناچار است حداقل یک‌گزینه خارجی نکونام را برای استقلال جذب کند زیرا ادامه این روند و رابطه تیره نکونام و خطیر نمی تواند برای استقلال نفعی داشته باشد.

نکونام از خطیر بسیار ناراحت است و حتی در‌جلسه ای مع مدیریت استقلال درخواست داد شرکت نکرد اما مسئولان در تلاش اند با خارج کردن نام یک بازیکن تورس را جذب کنند و در لیست قرار دارند.

از طرفی نکونام در اقدامی‌جالب حامدی فر مهری و رمضانی که در لیست سیاهش قرار داشتند را به تمرینات فراخواند تا ثابت کند اوضاع بسیار برهم ریخته است و وی دقیقا از روی لج بازی با خطیر چنین اقدامی را انجام داد و اگر مدیریت بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب نکند اوضاع وخیم بین آنها ادامه دار است و این روند کاملا به ضرر استقلال تمام می شود.

جذب تورس می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و مربی و مدیر استقلال نیز به یکدیگر نزدیک شوند زیرا اگر تعامل طرفین نباشد استقلال در ادامه با مسائل بزرگتری رو به رو می شود و اختلاف ها تشدید می گردد!

گزارش: سوده رحمانوند

  • 16:27
  • 1402/05/28
  • 254