هاشمی وزیر ورزش شد!

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت، او از این پس به مدت چهار سال وزیر ورزش کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را در دستور کار امروز(دوشنبه، ۲۷/ ۰۶ / ۱۴۰۲) خود قرار دادند.

این جلسه به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور محمد مخبر و محمد حسینی برگزار شد، موافقان و مخالفان هاشمی صحبت کردند.

سپس کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ضمن تشریح برنامه‌هایش پر حوزه جوانان به خصوص ازدواج آن‌ها گفت: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم.

وی اظهار کرد: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم؛ اکنون زمان کار بی وقفه و با شتاب مناسب در ریل صحیح و هدفمند است.

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی ورزش گفت که این شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و همراهی پیشکسوتان، نخبگان و جوانان و مدیران خودم انقلابی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها و اهداف تعیین شده برسد.

در ادامه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای هیات دولت خواست تا جلسه را ترک کنند و تعرفه‌های رای گیری بین نمایندگان پخش و رای‌گیری انجام شد.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با ۱۶۷ رای موافق، ۵۷ رای مخالف، ۱۲ رای ممتنع و ۱ رای باطله از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر،‌ به «هاشمی» برای سکان داری وزارت ورزش و جوانان اعتماد کردند.

 

  • 11:22
  • 1402/06/27
  • 245