نشست خبری؛ شهر خودرو - شباب الاهلی

در نشست خبری پبش از بازی شهر خودرو و شباب الاهلی در جریان دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرو در کنار محمد نوازی مربی این تیم حاضر شد.

وی در صحبت‌های اولیه خود گفت: متاسفانه به دلیل کرونا، لیگ طولانی را داشتیم و باعث شد بازیکنان‌مان خسته‌تر از شرایط عادی باشند؛ بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و با وجود این که در آسیا تیم بی‌تجربه‌ای هستیم، اما امیدواریم بتوانیم امتیازهای کافی را در این مرحله جمع کنیم تا هم خودمان را نشان دهیم و هم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. صادقی افزود: بازی سختی با قدرت‌های آسیا داریم؛ جوانان خوبی داریم و نکته مهم این است که ما ایرانی ایم و باغیرت مقابل این تیم‌ها حاضر می‌شویم تا از نام ایران در مقابل این قدرت‌ها دفاع کنیم‌. کاپیتان شهر خودرو در پاسخ به شرایط فنی دو تیم برای دیدار فردا، گفت: ما بازی‌های سختی را در لیگ انجام دادیم و تجربه خوبی برای ما در ایران بود؛ زندگی و فوتبال در ایران ادامه دارد و باید با این ویروس بجنگیم. این تجربه جدیدی برای ما است   در لیگ توانستیم آن را به نحو احسن پشت سر بگذاریم و حالا وقت این است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز به همان خوبی بازی کنیم.


محمد نوازی مربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات: تفکرات کادر فنی هنوز کامل به تیم منتقل نشده است هنوز تفکرات ما به صورت کامل به تیم منتقل نشده اما جوانی، تجربه و انگیزه بازیکنان در این بازی ها به ما کمک خواهد کرد. فردا در اولین دیدار بعد از شیوع ویروس کرونا به میدان می رویم و شاید این موضوع کار را برای ما مقداری سخت کند. شهرخودرو برای اولین بار است در این بازی ها حضور پیدا کرده و البته کادر فنی تنها 2 هفته است به این تیم اضافه شده است. هیچ مشکلی وجود ندارد و اتفاقات بزرگ و کوچک در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. برخی مواقع تیم‌هایی در بازی ها درخشیده اند که اصلا نام و نشانی نداشته اند، ما برای ادامه بازی ها مشکلی نداریم.

  • 14:55
  • 1399/06/23
  • 4014