دادگاه مدیران سرخابی!

بالاخره به قول معروف قوه قضاییه پاشنه کفش را بالا کشید. باید معلوم شود بدهی های سرسام آور و کمرشکن پرسپولیس و استقلال از کجا آمده است؟!! باید مشخص شود پشت پرده قراردادهای میلیاردی با بازیکنانی که یک دقیقه هم بازی نکردند چه بوده؟

بالاخره باید معلوم شود کمک های میلیاردی دولت، درآمدهای رویایی از محل اسپانسر، پرداختی های فدراسیون فوتبال، بلیت فروشی، پاداش های کنفدراسیون آسیا از رقابت های جام باشگاه های آسیا و دهها مولفه های درآمدی که نصیب این دو تیم شده (!) در ده سال اخیر چگونه هزینه شده و مدیران آنها چه میزان سود برده اند؟

بالاخره باید شفاف شود که ماجرای شرکت پیشکسوتان از کجا آب می خورد؟

واقعا باید روشن شود که ماجرای خودروهای وارداتی چه بوده؟

لازم بود به خیلی از ابهامات و سوالاتی که در ذهن میلیون ها هوادار و طرفدار سرخابی بی پاسخ باقی مانده پاسخ داده شود.

باید یکایک مدیران سرخابی در دهه اخیر همراه با مدیرانی که باعث سفارش و انتصاب آنان شدند و باید که در محضر شریف مردم پاسخگو باشند به شرط آنکه در مراحل رسیدگی فشارهای سیاسی و حزبی مسیر محاکمه متخلفین را منحرف نکند. مراجع قضایی باید مراقب باشند.

برای شفاف سازی بهتر است جلسات محاکمه مدیران سرخابی را علنی برگزار کنند تا هم درس عبرتی باشد برای سایرین و هم دوستداران این دو تیم فرق مدیران خادم و فرصت طلب را آشکار نظاره گر شوند به خصوص در مورد آنهایی که تظاهر به دیانت می کردند و جامه قانون بر تن داشتند و امروز با قیافه حق به جانب علاوه بر استقلال و پرسپولیس از زمین و زمان هم طلبکارند.

مدیران سرخابی که همواره مدعی هستند بدون بجا گذاشتن بدهی سربلند و با افتخار کنار رفتند، آنها باید با حضور در محضر دادگاه معلوم کنند این همه بدهی از کجا آمده و کدامیک دروغ نمی گوید..!!

  • 16:13
  • 1399/02/09
  • 872