ارومیه خواهان میزبانی لیگ ملت ها شد

رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی در دیدار با محمدرضا داور زنی خواهان میزبانی لیگ ملت ها در سال 2021 شد .


رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی در دیدار با محمدرضا داور زنی خواهان میزبانی لیگ ملت ها در سال 2021 شد .


پیمان رضایی رئیس هیات این استان درباره ملاقات دیروزش با رئیس فدراسیون والیبال گفت: با دکتر داوزنی درباره اهدا میزبانی لیگ ملتها سال آینده مذاکراتی انجام داده ام و باتوجه به اینکه پیشتر نیز از بوته ی میزبانی لیگ جهانی سربلند بیرون آمده بودیم امیدوار هستم که در این زمینه از حمایت شخص رئیس فدراسیون والیبال برخوردار شویم. البته پیش از این مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی درخواست میزبانی رقابتهای نوجوانان آسیا را هم داده بود اما جونان و نوجوانان شهر ما فقط میزبانی جام ملتها را می خواهند.


مهندس پیمان رضایی افزود: از دکتر داور زنی درخواست کرده ام که شخصا وارد مسائل مربوط به اجرای لیگ باشگاه های کشور وارد شود و با تشکیل جلسه ای بین مدیران عامل و سرمربیان باشگاه ها قضیه را جمع و جور کنند درست نیست که با پیغام و پسغام والیبال وارد حاشیه شود. من اعتقاد دارم که حتی مابقی مسابقات دور رفت لیگ را هم می شود متمرکز برگزار کرد و نباید اجازه داد که با سفرها و رفت و آمدهای هوایی و زمینی جان خانواده والیبال به خطر بیفتد امروز ما شاهد نزدیکترین دوستان خود در جامعه هستیم چرا که کرونا همه را در مخاطره قرارداده است.


مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اضافه کرد: مسابقات متمرکز باید در مکان هایی برگزار شود که امکان قرنطینه و رعایت اصول بهداشتی در آن وجود داشته باشد لذا احساسی عمل نکنیم و چون تماشاگر نداریم حساسیتی در این زمینه که کجا مسابقات برگزار شود به خرج ندهیم. امسال شرایط خاصی حاکم است و همه ما باید بر مینای این شرایط حرف بزنیم و عمل کنیم.

نویسنده: جمشید حمیدی

  • 12:13
  • 1399/07/30
  • 3750