با پرداخت بدیهی های تیم پرسپولیس؛

مهدی رسول پناه از حضور در کنار باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه طی پیامی اعلام کرد که هزینه قرارداد بازیکنان و پرونده های مطالباتی که تاکنون برای پرسپولیس در جریان بوده را پرداخت کرده و هم اکنون از سمت خود استعفا کرد.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بويژه پرداخت مطالبات برانكو و دستيارانش كه مهمترين دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم.

 

وی افزود: همچنین در این مدت توانستم املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم. امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار ديگر استعفاي خود را اعلام مي دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

 

لازم می دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش می خواهم.

از همه هواداران به خاطر همراهی شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

  • 09:37
  • 1399/08/03
  • 5517