برای تامین هزینه های جام باشگاههای جهان به دنبال اسپانسر هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد مسابقات کشتی باشگاه های جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند تشکیل شورای عالی ورزش استان خواهد بود.

حامد جولایی گفت: با یکی از رسانه های استان کردستان صحبت شده و قرار است این مسابقات جام باشگاه های جهان را که برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است پخش زنده داشته باشیم
جولایی: در رابطه با جوایز دلاری نفرات برتر گفت: هنوز لیستی از برآورد هزینه های چنین تورنمنت هایی از سوی فدراسیون کشتی و سازمان لیگ به ما داده نشده اما برآورد اولیه برای برگزاری این مسابقات، مبالغ میلیاردی است.
وی در ادامه در خصوص ظرفیت های استان کردستان برای میزبانی این رقابتها یادآور شد: تأمین هزینه های برگزاری صرفا مختص به دولت نیست و بخشی از آن به عهده اسپانسرهای مسابقات و بخش دیگر به عهده بخش خصوصی می باشد. هیچ استانی به تنهایی و بدون حمایت سایر بخش ها توان برگزاری مسابقاتی در این سطح را ندارد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان کردستان، در پاسخ به سوال ضرورت وجود سالن تمرین در کنار سالن برگزاری مسابقات اظهار داشت: هم اکنون با توجه به دستور استاندار و واگذاری کارهای سالن جانبی به مشاور مربوطه، مشغول تهیه و آماده سازی آن خواهیم بود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ظرف مدت ۳ ماه، سالن جانبی را آماده بهره برداری کنیم، تا میزبان شایسته ای برای ورزشکاران باشیم.
وی در سخنان پایانی خود، تشکیل شورای عالی ورزش برای برگزاری این رقابت ها را ضروری دانست و بیان کرد: پس از برآورد هزینه ها و جمع بندی نهایی این شورا با حضور نماینده فدراسیون کشتی تشکیل خواهد شد تا شاهد اخذ درست ترین تصمیم ها برای برگزاری این رقابت ها به نحوه احسن باشیم.

  • 12:06
  • 1399/02/12
  • 1544