عباسعلی: در هانوفر بدون عصا می دویدم

حمیده عباسعلی قهرمان نامدار کاراته زنان ایران که بعد از کسب جواز حضور در المپیک آسیب دیده است، خود را آرام آرام برای حضور در بازی های ژاپن آماده می سازد.

دختر المپیکی کاراته گفت: بعد از عمل جراحی برنامه هایم برای بازی‌های المپیک در تابستان ۲۰۲۰ به پیش می رود.

حمیده عباسعلی افزود: زمانی که خبر تعویق المپیک در دنیا منتشر شد، دکتر امینی برنامه‌های بازتوانی را تغییر داد و عنوان کرد که دیگر نیازی به عجله نیست و با آرامش بیشتری می‌توان کارهای درمانی را پیگیری کرد. البته من تا زمانی که در هانوفر بودم راه رفتن بدون عصا را آغاز کرده و چند قدم نیز دویدم و باقی کارهای را به تهران موکول کردیم.

عباسعلی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تعویق یک ساله المپیک فرصت مناسبی است بتوانم برای حضور در این بازی‌ها آماده شوم. در شرایط فعلی کارهای درمانی را سپری می‌کنم. تقویت عضله‌های پا و بالابردن دامنه حرکتی، مهمترین برنامه‌های فیزیوتراپی است و هر زمان که پزشکان تشخیص دهند، کارهای فنی کاراته را آغاز می‌کنم.

وی در خصوص شیوع کرونا و شرایط تمرینی هم گفت: با تمهیدات دکتر آفتابی در زمان‌های مشخص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مطب رفته و برنامه‌های درمانی را دنبال می‌کنم و در این خصوص مشکلی نیست.

بانوی المپیکی کاراته در پایان از مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین کادر پزشکی در هانوفر و دکتر آفتابی که برای بهبودی شرایط او تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

  • 15:42
  • 1399/02/12
  • 610