شکست پینگ‌پنگ‌بازان در قهرمانی جهان

تیم ملی تنیس‌روی‌میز مردان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جهانی که به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است به مصاف رومانی رفت و بازی را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ملی‌پوشان پیش از این صعود خود را از مرحله گروهی قطعی کرده بودند و برای کسب عنوان دومی یا سومی گروه به مصافی رومانی رفته و در نهایت با شکست ۳ بر یک برابر این تیم، به عنوان تیم گروه سوم راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقابل پرتغال شکست خورد اما موفق شد تایلند و مصر را شکست دهد و به عنوان تیم سوم گروهش به جدول حذفی راه یابد. در این گروه پرتغال اول و رومانی دوم شد.

همچنین تیم ملی زنان در آخرین بازی خود در گروه دوم ۳ بر صفر برابر برزیل شکست خورد و با ۵ امتیاز در رده چهارم گروه خود ایستاد تا از صعود به مرحله دوم بازماند. ملی‌پوشان در مرحله گروهی مقابل ژاپن، لوکزامبورگ و برزیل تن به شکست دادند و تنها به یک پیروزی برابر آفریقای جنوبی دست یافتند.

مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان به میزبانی بوسان کره‌ جنوبی در حال برگزاری است و هشت تیم برتر این مسابقات، سهمیه المپیک پاریس را کسب می‌کنند.

دختران پینگ پنگ ایران که در گروه دوم مسابقات با تیم های آفریقای جنوبی، ژاپن، لوگزامبورگ و برزیل همگروه‌ هستند، در نخستین بازی خود آفریقای جنوبی را ۳ بر صفر شکست دادند و مقابل ژاپن ۳ بر صفر شکست را پذیرا شدند با ۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه ۲ قرار دارند.

  • 15:02
  • 1402/12/01
  • 152