استیلی: سایپا؟ خبر ندارم

بازار شایعات در زمان تعطیلات کرونایی فوتبال بسیار داغ شده است.هر روز اخباری به گوش می رسد مبنی بر جابجایی مربی در باشگاه سایپا که تازه ترین خبر در این ارتباط مربوط به رفتن حمید استیلی به تیم سایپا است. این خبر زمانی مطرح شد که حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا شد.

به همین بهانه با استیلی به گفت و گو پرداختیم تا بدانیم که حضور او در سایپا تا چه اندازه واقعیت دارد.

حمید خان کم پیدا هستید؟

ویروس کرونا فعلا به دور ماندن از یکدیگر و ایجاد فاصله اجتماعی دامن زده تا دیدارها به سختی صورت بگیرد. در بحث فوتبال هم این موضوع اجتماعی شدت بیشتری به خود گرفته است.

درخصوص حضور شما در تیم سایپا اخباری به گوش می رسد، آیا واقعیت دارد؟
این فوتبال هر لحظه اش آبستن حوادث ریز و درشت است. در این فوتبال غیر ممکن به راحتی به ممکن تبدیل می شود اما در خصوص حضورم در سایپا باید گفت خودم خبر ندارم.

می گویند به دلیل رفاقت ونزدیکی شما با حبیب کاشانی احتمالا این اتفاق رقم خواهد خورد؟

اقای کاشانی بزرگ وعزیز ما هستند،ولی باز تاکید می کنم از چیزی در این باره خبر ندارم.

اگر پیشنهاد داده شود قبول خواهید کرد؟

هر پیشنهادی قابل بررسی است،اما فعلا فوتبال تعطیل است.

به اعتقاد شما سرنوشت لیگ چه خواهد شد؟

نظریات متفاوتی ارائه شده است.به اعتقاد بنده یک گروه باید در این مورد وارد بحث وگفتگو شوند ودرنهایت به یک تصمیم نهایی که خرد جمعی در ان نقش دارند برسند. اعتقاد شخصی ام این است که بازیها باید ادامه پیدا کند.

اگر مسابقات تعطیل شد، با قهرمانی پرسپولیس موافق هستید؟

بله، چون باتوجه به فاصله امتیازی اش قهرمانی حقش است.اکثریت کشورهای جهان چنین کرده اند. البته در این تصمیم گیری ها نباید از شانس تیمهایی که می توانستند صعود کنند هم بی تفاوت گذشت.

مثلا چگونه باید محاسبه کرد؟

فکر می کنم اکنون به دلیل شرایط خاصی که به وجود آمده زمان برگزاری لیگ با ۱۸ تیم را تجربه کرد.یعنی از لیگ برتر تیمی سقوط نکرده و دو تیم صعود کننده لیگ یک به لیگ برتر راه یابند. امروزه اکثریت کشورهای صاحب فوتبال در سطح بالا۱۸تیم در لیگ خود دارند.

شاید این پیشنهاد با مخالفت مواجه شود؟

اشکالی ندارد. به هر حال هر کس می تواند نظریات خودرا بیان کند. اما اگر تمایل به ۱۶تیم در لیگ است، فصل جدید با ۱۸تیم برگزار شود ودر پایان بازیها به دو تیم چهار تیم سقوط کرد تا مجددا به لیگ ۱۶تیمی باز گردیم.

از تیم امید چه خبر؟

فعلا رها شده است. تیم خوبی بود، باید تحت پوشش قرار بگیرند،زیرا بازیکنان شایسته ای داشت.

قرار است بازیکنان این تیم بعنوان تیم ب به فعالیت خود ادامه دهند؟

خیلی خوب است. اگر از دست من کمکی براید دریغ نخواهم کرد. داشتن تیم ملی ب ابتکار خوبی است. در گذشته های دور چنین تیمی وجود داشت وفوتبال ما از آن بسیار سود برد.

گفت و گو از: اکبرعزیزی

  • 14:29
  • 1399/02/13
  • 850