گرایی: پشت بام خانه را باشگاه کردیم

محمدرضا گرایی در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تعطیل هستند، بالاجبار پشت‌بام خانه‌مان را به یک باشگاه بدنسازی کوچک تبدیل کرده‌ایم و همراه با برادرم محمدعلی کار با وزنه را همان‌جا انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: مربی‌ام رحیم گیوی هم با یکی از باشگاه‌های شیراز رایزنی کرده است تا من، برادرم و میثم دلخانی بتوانیم به صورت اختصاصی در آن‌جا مرورفن کنیم و تمرینات روی تشک را انجام بدهیم. در این مدت تمرین کشتی چندانی نداشته‌ام و بخش اعظمی از تمریناتم به مرورفن اختصاص داشته است و خوشبختانه از نظر جسمانی در فرم مناسبی قرار دارم.

گرایی در خصوص برپایی اردوهای تیم‌ملی تصریح کرد: سلامتی کشتی‌گیران مهم‌تر از هر چیز دیگری است و با توجه به اینکه مسابقات المپیک به تعویق افتاده است، بهتر است همین رویه ادامه داشته باشد و کشتی‌گیران با رعایت اصول بهداشتی و با حفظ سلامتی‌شان به تمرین بپردازند. به نظر من بهتر است ابتدا تقویم اتحادیه جهانی کشتی اعلام شود و اردوهای تیم‌ملی هم بر اساس برنامه اعلامی از سوی اتحادیه جهانی تنظیم شود.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاکید کرد: خوشبختانه مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و بدون دغدغه تمریناتم را پیگیری می‌کنم. از نظر وزنی هم در شرایط ایده‌آلی برای کشتی گرفتن در وزن ۶۷ کیلوگرم قرار دارم، چرا که در حال حاضر کمتر از ۷۰ کیلوگرم وزن دارم و به خوبی توانسته‌ام شرایط وزنی‌ام را کنترل کرده و به شرایط ایده‌آل برسانم.
قهرمان کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ویروس کرونا به زودی ریشه‌کن شود تا بتوانیم در یک شرایط عادی به تمرینات بپردازیم و سایر مردم هم به زندگی عادی برگردند. خوشبختانه در این شرایط بحرانی هم توانستم با رعایت نکات بهداشتی به تمریناتم ادامه بدهم و امیدوارم مزد زحماتم را ابتدا با گرفتن سهمیه المپیک و در گام بعدی هم با کسب یک مدال خوشرنگ از بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو بگیرم و دل هموطنان را شاد کنم.

  • 10:08
  • 1399/02/17
  • 1475