میثم میرزایی: پایان لیگ به این شکل خوشایند نیست

ملی پوش تیم پتروشیمی بندرامام معتقد است لغو کامل رقابت های لیگ برتر بسکتبال باعث بی انگیزگی باشگاه ها و اسپانسرها می شود.

میثم میرزایی ملی پوش تیم پتروشیمی بندرامام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت:"دوران قرنطینه و کرونا باعث شد به شهرم برگردم و پس از چهار، پنج سال برای اولین بار مدت طولانی را در کنار خانواده بگذرانم و از این بابت بسیار خوشحال هستم." وی در ادامه درباره تمریناتش در این دوران گفت:" از آنجایی که در شهرمان خیلی به من لطف دارند با وجودی که تمام سالن های ورزشی پلمپ است، سالن بسکتبال و سالن وزنه ای را در اختیارم گذاشته اند که به صورت انفرادی در آن تمرین می کنم و در طول تمرین نیز نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می کنم. از این رو تمرینات پیوسته و مداومی دارم."

  • کیفیت لیگ امسال بسیار بالا بود

سنتر تیم پتروشیمی بندرامام درباره شرایط لیگ امسال توضیح داد:" لیگ امسال خیلی بهتر از سالهای قبل و پر از هیجان بود و نمی شد برنده هر بازی را از قبل مشخص کرد. از نظر کیفی نیز سطح بالایی داشت و همه تیم ها با قدرت بودند. دلم واقعا برای جو مسابقات تنگ شده است." وی درباره شرایط تیم پتروشیمی در لیگ امسال گفت:" ما تیم بسیار خوبی داشتیم اما لیگ در این چند سال ثابت کرده که نمی توان از قبل پیش بینی کرد که چه تیمی چه مقامی به دست می آورد. همه چیز در پلی آف ها مشخص می شود که امسال پلی آفی برگزار نشد و فکر می کنم به همین دلیل هم فدراسیون قهرمان را اعلام نکرد ولی در کل  پایان لیگ به این شکل خوشایند نیست."

  • تعویق المپیک به نفع من شد

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره عقب افتادن المپیک 2020 توکیو گفت:"تعویق المپیک شرایط را برای بسکتبال ما بهتر نکرد اما با توجه به اوضاعی که کرونا در کل جهان به وجود آورده، اگر المپیک را عقب نمی انداختند ورزشکاران مجبور بودند بدون تمرین به المپیک بروند که مسلما  رقابتها کیفیت خوبی نداشتند. اما از حیث شخصی این اتفاق به نفع من شد چرا که کمی از شرایط آرمانی ام دور بودم و تمریناتی که این روزها به صورت انفرادی انجام می دهم برایم خیلی مفید بوده و به بالاتر رفتن مهارت هایم کمک کرده است."

  • لغو لیگ باشگاه ها را بی انگیزه می کند

میرزایی علت عدم موافقت خود را با لغو رقابت های لیگ برتر اینگونه اعلام کرد:" من با عقب افتادن رقابتها موافق بودم ولی با لغو آنها نه! اینکه کاملا لیگ را تعطیل کنند و ادامه ندهند اصلا خوب نیست و باشگاه ها و اسپانسرها بی انگیزه می شوند ولی اگر ادامه می دادند هم باشگاه ها به نتایجی که می خواستند می رسیدند و هم بازیکنان می توانستند قراردادهایشان را به طور کامل دریافت کنند."

او درباره پرداخت قراردادها از سوی باشگاه ها گفت:" باشگاه پتروشیمی هنوز قسط آخر را نداده ولی قول داده اند که پرداخت کنند. بندهایی در قرارداد ما بود که نیاز به رتبه بندی و مقام تیم داشت و هیات مدیره در جلسه ای قرار است درباره آن صحبت کنند. شرایط به وجود آمده باعث شده تمام برنامه ریزی ورزشکاران که با توجه به قراردادی که ابتدای فصل بسته اند، بهم بریزد. امیدوارم مسئولین باشگاه پتروشیمی طبق جایگاهمان در پایان مرحله مقدماتی پولمان را به طور کامل پرداخت کنند."

گفت و گو از: کیانا شادرو

  • 13:07
  • 1399/02/22
  • 1150