صیامی: مسابقات صحرا نوردی در حد استانداردهای بین المللی است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسیر انتخاب شده برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور ، استانداردها در حد بین المللی است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسیر انتخاب شده برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور ، استانداردها در حد بین المللی است.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی درجریان برگزاری رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور در سخنانی بیان کرد: مسیر انتخاب شده برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور که در لرستان در حال برگزاری است، بسیار استاندارد و در حد بین المللی است.

 وی ادامه داد:امروز هم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در منطقه زیبا و بکر ده پیر شهرستان خرم‌آباد در حال برگزاری است که اتفاق خوب این است که این مسیر انتخاب شده برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور یک مسیر بسیار استاندارد است و مشابقه در فضای عالی در حال برگزاری است.

 رئیس فدراسیون دوومیدانی بیان کرد:  شاید کمتر مسابقاتی در کشور وجود داشته باشد که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی آن با هم همدل باشند که بتوانند یک کار با استاندارد و با کیفیت بالا انجام بدهند که خوشبختانه این اتفاق توسط مسئولان لرستانی انجام شده است.

 وی اظهار کرد: استان لرستان یکی از استان های بزرگ در رشته دوومیدانی در کشور بوده و افتخارآفرینی زیادی را در این رشته داشته است و قهرمانان خوبی را در رده‌های مختلف اعم از بزرگسالان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان در کشور و جهان داشته است که این وضعیت نشان دهنده این است که لرستان، ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در رشته دو و میدانی دارد.

 صیامی اظهار کرد: رشته دو و میدانی رشته ای است که ۲۴ ماده در آن وجود دارد و حدود ۱۵۰ مدال در آن توزیع می‌شود و لرستان می تواند سهم بزرگی در رشته مادر و اول المپیک داشته باشد.

  وی اضافه کرد: خوشبختانه در لرستان مدیریت ورزش خیلی خوب اداره می‌شود و جوانان با انگیزهای همچون سیاوش سپهوند به خوبی مدیریت هیات دوومیدانی را انجام داده اند.جا دارد از حامی ارزشمند دکتر حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس به عنوان حامی ورزش دو و میدانی لرستان تقدیر و تشکر کنیم که توانسته مشکلات عمده این رشته را رفع کند و خدمات خوبی را به این رشته ارائه دهد.


 رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به نتایج خیلی خوب تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی، آینده خیلی خوبی را برای دو و میدانی این استان پیش‌بینی می‌شود و در آینده نه چندان دور انشاءالله مدال های آسیایی  و جهانی توسط نوجوانان و جوانان با استعداد با این استان لرستان برای کشور عزیزمان به دست بیاید

  • 11:21
  • 1399/11/10
  • 6321