بانوان کشتی گیر یزدی عازم مسابقات کشوری شدند

با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان , تیم 3 نفره بانوان استان یزد جهت حضور در این رقابت ها با بدرقه مسئولین هیئت و خانواده ها عازم تهران شدند. 

با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان , تیم 3 نفره بانوان استان یزد جهت حضور در این رقابت ها با بدرقه مسئولین هیئت و خانواده ها عازم تهران شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ صدقی ریاست هیئت کشتی استان , دهقان دبیر هیئت , پاکزاد پیشکسوت کشتی استان و چند تن از بانوان فعال در عرصه کشتی به همراه جمعی از خانواده ها با حضور در راه آهن یزد تیم کشتی بانوان را با دعای خیر خود بدرقه کردند. 

صدقی سکاندار هیات استان در جمع بانوان اعزامی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت در این تورنمنت و با ارائه نکاتی در جهت سربلندی کشتی یزد در سطح کشور , یادآور شد عملکرد بانوان در این رقابت ها می تواند باعث شور و انگیزه در میان دختران یزدی شود و کشتی بانوان یزد را دوباره به روزهای پر فروغ خود برگرداند. 

از حواشی اعزام تیم بانوان , مصدومیت لحظه آخری یکی از نفرات اعزامی بود. فاطمه زمانی منتخب وزن 65 کیلوگرم تیم یزد که از آسیب دیدگی کهنه ای رنج میبرد در آخرین جلسات تمرینی با مصدومیت مواجه شد و با توصیه پزشک از اعزام به این مسابقات باز ماند. بدین ترتیب تیم کشتی آلیش بانوان استان یزد متشکل از 3 نفر شامل یگانه غریب گشته از شهرستان یزد در وزن 55 کیلوگرم و طیبه زینلی از شهرستان خاتم در وزن 75+ کیلوگرم به عنوان کشتی گیران تیم یزد با سرپرستی مریم انصاری نیا از بانوان فعال در عرصه کشتی در بخش زارچ عازم مسابقات شدند. 

یادآور می گردد؛ رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان روز یکشنبه 3 اسفندماه در خانه کشتی شهید هادی تهران برگزار می گردد. 

بلافاصله پس از حرکت تیم بانوان , صدقی ریاست و دهقان دبیر هیئت کشتی استان از فرصت پیش آمده استفاده کرده و جلسه ای طولانی مدت پیرو مسائل روز هیئت از جمله معارفه رؤسای هیئت های کشتی شهرستان ها , برنامه ریزی جهت اعزام تیم های آزاد و فرنگی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات انتخابی تیم ملی , برگزاری دوره بازآموزی داوران , برگزاری کلاس جدول نویسی و غیره برگزار کردند که خروجی این جلسه به تفکیک و در زمان مورد نظر به اطلاع خانواده کشتی استان خواهد رسید.    

  • 12:09
  • 1399/12/02
  • 4197