پرسپولیس و ملاقات روز سخت؛

پیکان سواری با مدل جوانان

رقابتهای فوتبال پایه تهران در سطوح مختلف  نیم فصل خودرا پشت سر گذاشت.اکنون همه چیز جذاب وحساس شده است.هر شکستی به منزله پیاده شدن از قطار قهرمانی است،از اینرو هر روز شاهد اتفاقات گوناگون و گاهی تاسف بر انگیز هستیم.


رقابتهای فوتبال پایه تهران در سطوح مختلف  نیم فصل خودرا پشت سر گذاشت.اکنون همه چیز جذاب وحساس شده است.هر شکستی به منزله پیاده شدن از قطار قهرمانی است،از اینرو هر روز شاهد اتفاقات گوناگون و گاهی تاسف بر انگیز هستیم.


در این برهه لازم است که مسئولان دقت ونظارت بیشتری داشته باشند. دراین میان نقش قضاوت وداوران باید پر رنگ تر شود.البته تلاش براین است که کمیته داوران در چیدمان داوران شرایط برگزاری را مساعد تر سازند. 
گرچه بخاطر وضعیت کرونا مسابقات  اندکی دیر کلید خورد، اما در همین رقابتهای فشرده شاهد بازی های جذاب ودیدنی هستیم که هر بیننده را مجذوب خود می کند. نکته جالب را باید در راه وروش برگزاری بازیها دانست که خوشبختانه وضعیت برگزاری فوتبال جوانان یک گام جلوتر از دیگران نشان می دهد.
در کمیته جوانان، جوانی پرتلاش با پشتکار مثال زدنی وجود دارد به نام احسان کامیابی نیا. از تلاشهای او واز جدیت وی هر چه بگوییم کم گفته ایم. در یک جمله می توان چنین گفت، او عاشق کارش است وهرگز خستگی را درراه انجام وظایف ملاقات نمی کند.البته سایر کمیته ها هم تلاش چشمگیری دارند،اما دربخش جوانان  جذابیت وجهش ورشد استعدادها  ونبوغ اینده سازان فوتبال چیز دیگری است.

در بخش رقابتهای فوتبال جوانان، در حاضر گوی رقابت برای تکیه بر صندلی قهرمانی همه نگاه ها به تیم های پیکان،سایپا،کوهساران و استقلال است.
در این ارتباط فردا (سه شنبه) هفته یازدهم بازیها بر گزار خواهد شد که چند بازی بیش از دیگران جلب توجه می کند.
سایپا صدر نشین با پارس جاوید دیدار خواهد کرد.سایپا برای حفظ صدرنشینی وپارس جاوید برای به زیر کشیدن صدرنشینی تلاش خواهند داشت.
دیدار پیکان واستقلال تعاریف گوناگونی به دنبال دارد.پیکان سواری تیم پیکان با مدل جوانان دربرابر استقلال شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا تیم پیروز میدان در کنار دست  تیم صدر نشین قرار بگیرد.
پرسپولیس با پاس قوامین از ان دست بازیهای خواهد بود که در دل ان می توان نکته های فراوانی را دید.
کوهسار تیمی که تا هفته دهم صدرنشین بود اما با شکست از پیکان از صدر جدول جدا شد،روز سختی را برای بازگشت  از جایگاه از دست رفته اش را تجربه خواهد  کرد.
خلاصه اینکه هفته یازدهم،هفته پر از فراز ونشیب برای همه تیم ها خواهد بود،چون روزهای پایانی در راه است وکوچکترین لرزش خسارت بزرگ وغیر جبران را فراهم خواهد کرد.
نویسنده: اکبر عزیزی

  • 15:56
  • 1399/12/04
  • 4139