کوتاه از فوتبال...

این روزها آغاز و پیگیری مجدد لیگ سوژه روز فوتبال ماست و از طرفی بحث آماده سازی تیم ملی با سرمربی جدید، باید دید که در نهایت چه خواهد شد.

لیگ برتر از 22 خرداد

لیگ برتر از سکون خارج می شود، روز 22 خرداد برای شروع لیگ در نظر گرفته شده است.

شنیده ها حاکی از آن است، فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ به هماهنگی لازم رسیده اند تا بعد از عید فطر، فرصت 4 هفته ای به تیم ها داده شده است تا با تمرینات آماده سازی خود را برای شروع بازیهای لیگ نیمه تمام آماده کند که تاریخ 22 خرداد خواهد بود.

اسکوچیچ: تیم ملی جدید در راه است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد تیمی که زیر نظر من اداره خواهد شد با تیم ملی زمان کی روش متفاوت خواهد بود. در این تیم از صفر تا صد تغییرات خواهیم داشت. تیم جدیدی آماده خواهم کرد تا با اندیشه های من همخوانی داشته باشد. تیم ملی جدید از دل لیگ بیرون خواهد آمد و لژیونرها هم مدنظر هستند اما در این ترکیب سهم جوانترها در قیاس با گذشته بیشتر خواهد بود.

چون خودم در لیگ فعال بودم به این نتیجه رسیده ام که تیم ملی فوتبال جدید ایران باید از دل لیگ بیرون بیاید.

جام حذفی سر جای خود است

با توجه به شروع مجدد لیگ برتر، اکنون مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند تا جام حذفی را برگزار کنند. با این حساب مسابقات جام حذفی بر سر جای خود قرار دارد.

لیگ تعطیل خواهد شد

وزیر ورزش اعلام کرد: باید در شروع مسابقات لیگ پروتکل رعایت بهداشت به صورت صد در صد اجراء شود. اگر جز این باشد، مجبور هستیم مجددا لیگ را تعطیل کنیم. در این خصوص هیچگونه رو در بایستی وجود ندارد و برای ما سلامتی جامعه و تیم ها و بازیکنان بر هر چیز دیگری مقدم است.

  • 17:58
  • 1399/02/27
  • 1019