عسگری: مردانی در لیست انتظار است

برای اینکه تمرینات را شروع کنیم منتظریم مسوولان تصمیم بگیرند و اجازه بدهند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو به البرز ورزشی گفت: فعلا همه چیز تعطیل است. برای اینکه تمرینات را شروع کنیم منتظریم مسوولان تصمیم بگیرند و اجازه بدهند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. فعلا همه در خانه به صورت انفرادی تمرین می کنند و هیچ برنامه مشخصی وجود ندارد.

عسگری اضافه کرد: وقتی که بچه ها در اردو نباشند اصلا شرایط خوبی نیست ضمن چون باید بچه های المپیکی خودمان را تحت نظارت داشته باشیم. اینکه در اردو و به صورت قرنطینه و حفاظت شده باشند، خیلی بهتر از این است که در شهرهای خودشان باشند چرا که از راه دور هیچ شناخت و تسلطی و کنترلی روی آنها نداریم. درست است که اعضای تیم گزارش تمرینات خودشان را روزنامه برای من ارسال می کنند اما خب این تمرین روزانه به بیش از دوساعت نمی رسد. بقیه ساعات روز اطلاعی از ورزشکاران ندارم. در حالی که باید در اردوهای تکواندو بهترین شرایط را فراهم کنیم و قرنطینه شان کنیم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمرینات خودمان را پیش ببریم.

عسگری در پاسخ به سوال ما که آیا سهمیه المپیک دیگری هم به دست خواهیم آورد، گفت: شرایطش را نداریم، باید در قسمت رنکینگ سیستم حداکثر 4 نفر از کشورمان در بین شش نفر برتر حضور داشته باشند در غیر اینصورت موقعیت جدیدی نخواهید داشت. اگر کمتر از 2 نفر باشند می توانید در مسابقات قاره ای شرکت کنید و سهمیه بگیرید. ما دخترانمان چون وارد رنکینگ سیستم نشدند می توانند برای گرفتن 2 سهمیه به مسابقات قاره ای بروند ولی ما چنین شرایطی نداریم. تنها یکی از تکواندوکارانمان سجاد مردانی رنک 7 بود که اگر 6 نفر بالایی به هر دلیل انصراف بدهد سجاد می تواند جایگزین شود.

گفت و گو از: عباس اسماعیلی

  • 14:36
  • 1399/02/29
  • 842