با سرهم بندی به جایی نمی رسیم؛

بازی قرنطینه با پرسپولیس!

شرایط قرنطینه پرسپولیس از سوی فدراسیون، دقیقا مانند تصمیمات مسئولان کشوری است که همه چیز را با سر هم بندی و بی توجهی به اصول پروتکل به اجرا می گذارند و در پی رفع تکلیف هستند.

تصمیم وزارت بهداشت در خصوص قرنطینه پرسپولیسی ها در بازگشت از کشور هند،حرکتی آگاهانه و مدبرانه بود تا خدای نکرده آسیبی به بازیکنان و کادر مدیریتی آنها و خانواده ورزشکاران وارد نشود.

متاسفانه نبود یک مدیریت صحیح و لاابالیگری که همیشه به اساس ورزش لطمه زده و میزبانی ما را در مسابقات بین المللی تحت تاثیر قرار داده، مانع از دستیابی به حقوق مان شده است

اگر بنا بر قرنطینه بازیکنان بود، باید از قبل شرایط و محدودیتهای لازم را به اجرا می گذاشتیم.

اینکه در هتل آکادمی بازیکنان در رستوران حاضر شوند و افراد دیگر هم در رفت و آمد باشند،با اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها در تضاد است!

معلوم‌نیست شرایط میهمانداران در هواپیما و اتوبوس حامل بازیکنان چگونه بوده است.به قول یحیی گل محمدی راننده اتوبوس فرودگاه چه شرایطی دارد؟

اگر او در کنار خانواده و دیگر همکارانش قرار گرفته، حتما با خطراتی روبرو خواهد شد؟

به این موارد اضافه کنید،رفت و آمد افراد غیر مسئول در محل تمرین بازیکنان و محل استخر و کمپ تیم در روزهای آینده را .

همکاران رسانه ای هم برای تهیه خبر  اصرار به حضور در محل اقامت بازیکنان خواهند داشت.باید نظارت کامل به این رفت و آمدها داشت.

بازیکنان الزاما باید در اتاق های خود قرنطینه باشند و غذای آنها در اتاق ها سرو شود.

این اهمال و کارهای نیم بند در فوتبال ما و امور اجرایی حقیقتا زجر آور است.

متاسفانه با‌ این  ندانم کاریها و بی صاحبی فوتبال، انتظار میزبانی مسابقات بین المللی را هم داریم!

باید توجه‌داشت پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی نمایندگان ایران در مرحله حساس بعدی مسابقات آسیایی هستند.باید طوری برنامه ریزی کنیم‌ تا تعدد مسابقات در لیگ برتر، جام حذفی و در پیش بود تمرینات تیم ملی، اساس حرکت این سه تیم را مختل نکند.

نویسنده: احمد میرزاییان

  • 09:44
  • 1400/02/11
  • 594