نیم نگاه

پشتیبانی تمام قد از تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران در چهار چوب مسابقات مقدماتی جام جهانی باید در منامه با شرجی هوا گرما و مسائل حاشیه ای مبارزه کند همه می دانیم که در فوتبال مسابقه آسان وجود ندارد. توپ گرد است و زمین درازو...

این واقعیت را بازیکنان تیم ملی ما از همه بیشتر و بهتر لمس می کنند کما اینکه بیرانوند دروازه بان با تجربه تیم ملی در گفت و گو با شبکه الکاس قطر از سختی کار و بازی دشوار با عراق و بحرین سخن گفته است در این ره گذر وظیفه همه ما حمایت و پشتیبانی از تیم ملی است اکنون وقت اتحاد و اتفاق است.

طرح مباحثی چون بود و نبود فلان بازیکن در مسابقات تدارکاتی و قضایایی که به هر حال در پدیده فوتبال عادی است چیزی جز انطناف کشیدن افکار عمومی و حتی ضربه زدن به تمرکز ملی پوشان نخواهد برد پس انتقاد اگر می کنید خوب و بد را با هم بنویسید برای نقد کردن همیشه فرصت وجود دارد اما تکرار فرصت ها اندک است و شاید شدنی نباشد.

می دانیم که با کمبود بازی های تدارکاتی دست به گریبان ودیم.

می دانیم که در بحرین باید در چند جناح پیکار کنیم و می دانیم که کلمه بازی راحت برای فوتبال نامی بی مسمی است پس در این روز های خطیر حرف ها و حدیث ها را کنار بگذاریم و به یاری تیم ملی به شتابیم تا در سایه همدلی انرژی مثبت از این سوی قاره آسیا و آن سوی دریای نیلگون خلیج همیشه فارس به سر طلایی های فوتبال ایران برسد و کارستانی بر پا شود که فقط از ایرانیان بر می آید.

نویسنده: رضا اسماعیلی

  • 11:45
  • 1400/03/11
  • 905