لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا؛

تقابل با بایرن مونیخ از نگاه کومان

بارسلونا امشب در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ، فاتح بی چون و چرای بوندسلیگا است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، این بازی از گروه پنج در استادیوم نیوکمپ برگزار می‌شود که برای کاتالان ها اهمیت بسزایی دارد.

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا و بازیکن سالهای دور این تیم اسپانیایی می گوید: بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپا است اما توان غلبه بر آنان را داریم.

آنها بازیکنانی دارند که از لحاظ انفرادی در سطح بالایی هستند . ما برای آغاز لیگ قهرمانان انگیزه زیادی داریم و با توجه به اینکه در خانه  بازی می کنیم باید به نتیجه خوبی برسیم.

این مربی هلندی ادامه داد: تغییرات مهمی داشته‌ایم و باید به سرعت با این مساله هماهنگ شویم. انتظارات از بارسا زیاد است و هواداران خواهان موفقیت هستند.

کومان در خصوص اختلاف با «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا، اظهار داشت: در گذشته اختلافاتی وجود داشت اما اکنون شرایط خوب است. من و لاپورتا برای بارسلونا بهترین‌ها را می‌خواهیم و اکنون مشکلی با هم نداریم. در انتخاب بازیکنان اختیار تام دارم و به جوانان میدان خواهم داد.

وی گفت: ادامه فعالیتم در بارسلونا مشخص نیست و اگر می خواهم در نیوکمپ بمانم باید جام بگیرم و موفق شوم. اکنون فقط به موفقیت در فصل جاری فکر می‌کنم. از حالا نمی‌شود در خصوص قهرمانی در اروپا صحبت کرد.

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: شکست سنگین چند سال قبل بارسلونا مقابل بایرن مونیخ را فراموش کنید. بازی سختی است اما توان برتری مقابل بایرن را داریم.

  • 09:54
  • 1400/06/23
  • 1715