به فکرکشتی جویبار باشیم؛  

حرف های علیرضا دبیر درست از آب درآمد

رییس فدراسیون کشتی چندی پیش با ضرس قاطع گفته بود که جویبار توانمندی گذشته را ندارد و با دوران طلایی خود فاصله گرفته است .

بدنبال دیدگاه علیرضا دبیر ، برخی از اهالی کشتی وهچنین بعضا در فضای مجازی علیه ایشان انتقاد کردند ونظرات کارشناسی سکاندار کشتی کشور را مورد تاخت و تاز قرار دادند.
اما بدنبال کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم نونهالان خطه جویبار در مسابقات انتخابی استان مازندران در بابلسر ، بر حرفهای دبیر مهر تایید زده شد .  
متاسفانه تیم نونهالان جویبار در این رقابتها حتی تا رده ششم هم نرسید و این بیلان ضعیف، اسباب نگرانی خیلی ها از جمله اهالی کشتی در  دیار کشتی خیز جویبار شد.
حال  که ناکامی  این تیم رقم خورد و نظرات رییس فدر اسیون کشتی درست از آب درآمده بهترین گزینه این است که علل این عقب گرد آسیب شناسی شود و مورد  کالبدشکافی قرار گیرد.  
بهررو ، کشتی ایران را با نام جویبار می شناسند همانطوریکه روسیه را با نام داغستان ، لذا باید آستین همت بالا زد و به تبعات این پسرفت اندیشید. از شخص دبیر می خواهیم که از عدم توفیق کشتی این منطقه دلاور پرور به راحتی گذر نکند و اهالی کشتی اجازه ندهند چشمه جوشان کشتی این سرزمین خشکیده شود.       
وقتی به تابلونتایج و رده بندی  مسابقات یاد شده دقت کردیم و تیم های امل ،فریدونکنار ،زیرآب ، بابل ، بابلسرو قائم شهر را به ترتیب در مکانهای اول  تا ششم دیدیم دلمان بدجوری سوخت ، از  اینکه چرا جویبار عنوانی در میان این تیمها کسب نکرده است .
وقتی کشتی پایه جویبار اینگونه درجا بزند چگونه می توان به فردایی امید افرین دل بست و آینده نگری کرد.  
با این اوضاع و احوال  امید می رود که فدراسیون کشتی و مقامات ذ یربط بداد کشتی در این  خطه مستعد برسند و دریچه  ای تازه را بگشایند  تا آسمان این ورزش در جویبار دوباره آبی شود  .  
نویسنده : احمد دباغ

  • 16:47
  • 1400/06/27
  • 1565