جمعه دهم فروردین ماه
هفته لیگ برتر باشگاه های کشور در ایستگاه پنجم؛

دوئل دیدنی دستیاران تیم ملی

هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به دوئل دستیاران تیم ملی تبدیل شده بود. در اصفهان یاران رحمان محمدی راد در یک بازی سرشار از تجربه و انگیزه 3 بر یک تیم بهروز عطایی در هراز آمل را شکست دادند.

بازیکنان سال دیده سپاهان به ویژه امیر غفور در این بازی کولاک کرد. در سیرجان تقابل پیکان با فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی شاگردان پیمان اکبری مقابل یاران سعید رضایی همراه بود. در گرگان اما پاس بی ستاره این شهر همچنان روی نوار این پیروزی گام برداشت و قاطعانه تیم هورسان رامسر را مغلوب ساخت. پاسی ها در نبود سعید رنجبر به سرویس های عالی محراب ملکی و توپ گیری های دیدنی عماد جوینده دل بست. در رفسنجان تیم مس به یک پیروزی سه بر صفر باورنکردنی در رویارویی با شهرداری گنبد دست پیدا کرد.

در نبود پاسور اصلی مس احد حسن زاده با پاس های بی نقص خود آبشارزن های این تیم مانند موعود آقاپور و جواد حسین آبادی را به بهترین وجه به پرواز درآورد.

در ارومیه ابتدا شهرداری ورامین با نمایشی برتر تیم جوان آذرباتری را شکست داد. در تیم ورامین اکبر ولائی و بهمن جهاندیده با تجربیات بالا عامل برتری بودند. ضمن اینکه رضا طهماسیان نیز با ورود خود پیروزی ورامینی ها را تسریع ساخت.

دیدار سایپا با شهرداری ارومیه آن طوری که انتظار می رفت از آب در نیامد و تیم شهرداری در نبود صابر کاظمی از آبشارهای احد رضایی، امیر سرلک و رحمان داوودی بیشترین بهره را برد. در این تیم قاسم کارخانه نیز مانند همیشه عملکردی در خور تحسین داشت. در ماراتن دیدنی کنار دریاچه زریوار، شهداب شانس آورد که از توفان بازیکنان گمنام مریوان جان سالم به در برد. در تیم مریوان رادین احمدی، ابوالفضل قلی پور و اشکان حقدوست کاری کردند، کارستان اما شهداب در روزی که سلیم چپرلی را آماده و قبراق داشت، از آبشارهای قدرتی و سرعتی هادی برشان و فدریکو پریرا امتیازات لازمه را در ست پنجم به دست آورد.

این بازی با اخراج کمک مربی تیم مریوان همراه بود. داور با نشان دادن کارت زرد و قرمز به اعتراض وی پاسخ داد. درباره داوری مسابقات هر هفته اخبار انتقادآمیزی به دست ما می رسد ولی ترجیح می دهیم که واقعیت ها را از ناظران داوری بشنویم.

ترین های هفته

پاسورها: مهدی مهدوی (شهداب)، احد حسن زاده (مس رفسنجان) و رسول نجفی (شهرداری ورامین)

سرعتی ها: هادی برشان (شهداب)، موعود آقاپور (مس) و محراب ملکی (پاس گرگان)

قدرتی ها: حمزه زرینی (پیکان)، رحمان داوودی (شهرداری ارومیه) و اکبر ولائی (شهرداری ورامین)

لیبروها: عماد جوینده (پاس گرگان)، سیامک مرندی (سپاهان)، ابوالفضل قلی پور (راهیاب)

قطرپاسورها: امیر غفور (سپاهان)، فدریکو پریرا (شهداب) و جواد حسین آبادی (مس رفسنجان)

تیم هفته: سپاهان اصفهان

مربی هفته: رحمان محمدی راد

بازیکن هفته: امیر غفور

پدیده هفته: اشکان حقدوست

نویسنده: جمشید حمیدی