جمعه دهم فروردین ماه
زلاتان به اندازه کافی تغذیه نشد؛

 استفانو پیولی: هر دو تیم فرصت پیروزی داشتند

استفانو پیولی گفت تیمش را برای پیروزی به دربی فرستاده و حالا آنها آماده نبرد با بهترین تیم های سری آ هستند.

دیدار دو تیم میلان و اینتر در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید اما هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی بیشتر داشتند. استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با DAZN در مورد دربی گفت: لیوان عملکرد ما در این بازی نیمه پُر است. هدف پیروزی بود اما شرایط پیچیده بود. تیم روحیه زیادی از خودش نشان داد و ما در نیمه اول کمی به مشکل خوردیم اما بعد از وقفه بین دو نیمه خوب شدیم.

در مقایسه با فصل گذشته، میلان با اعتماد به نفس بیشتری در دربی کار کرد:

 اینتر تیم قدرتمندی است و ما هم نشان دادیم که قدرتمند هستیم. نمایش مثبتی بود. به میانگین سنی ترکیب اصلی دو تیم میلان و اینتر هم دقت کنید. ما به زمان نیاز داشتیم تا آن تجربه را به دست آوریم و اعتماد به نفس کسب کنیم. حالا می توانیم با بهترین تیم های سری آ بجنگیم. شرایط دشواری بود اما امشب شجاعت نشان دادیم و هر دو تیم فرصت پیروزی را داشتند.

 روی پنالتی، مرتکب اشتباهی ساده لوحانه شدیم اما ایده های خود را بازیابی کردیم و با نگرش خوب به بازی برگشتیم. می توانستیم بیشتر به زلاتان فرصت گلزنی بدهیم زیرا به اندازه کافی تغذیه نشد اما ما برای هر توپ در زمین جنگیدیم و هرگز عقب نشینی نکردیم. وقتی آنته ربیچ به میدان رفت، به نظر رسید میلان پیشرفت قابل ملاحظه ای کرد. این در حالی بود که آنها تئو هرناندز محروم را هم در اختیار نداشتند:

 آنته برای ما بازیکن بسیار مهمی است زیرا به بازی سرعت می دهد و بسیار مستحکم است. لیائو کمی سرحال نبود اما طبیعی است زیرا طی سه هفته اخیر عملا در تمام بازی ها حاضر بوده است. ما در حمله و دفاع شجاعانه کار کردیم زیرا مصاف های نفر به نفر با ژکو و لائوتارو را پذیرفتیم. مشتاق بودیم یک نتیجه خوب دیگر را کسب کنیم. در بین تمام تیم های 5 لیگ معتبر اروپا فقط ناپولی و میلان تا اینجای فصل بدون شکست بوده اند و این چیزهای زیادی در مورد عملکرد ما می گوید.

ناپولی هم امشب مقابل هلاس ورونا با نتیجه 1-1 متوقف شد و همچنان دو تیم در صدر جدول هم امتیاز باقی ماندند.