جمعه سی و یکم فروردین ماه
داور باید تصمیمات عادی اتخاذ کند؛

 یورگن کلوپ: گل اول وست هم خطا بود

سرمربی لیورپول از شکست تیمش برابر وست هم می گوید.  یورگن کلوپ در مورد شکست لیورپول مقابل وست هم توضیحاتی را ارائه داده است.

لیورپول در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، سرانجام طعم باخت را چشید. قرمزها در خانه وست هم مقابل این تیم شکسن خوردند تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفت:

 لحظات کلیدی مسابقه، گل ها و موقعیت های حساس باید به گونه دیگری رقم می خوردند. بگذارید در مورد بازی صحبت کنیم. گل اول آنها خطا روی دروازه بان بود، بازوی او (اوگبونا) به بازوی آلیسون برخورد کرد، خب حالا چگونه باید توپ را بگیرد؟ منطقی نیست. این صحنه در خیلی از کشورها خطا است. باید به دروازه بان کمک شود چون در غیر این صورت همه طی این گونه از صحنه ها به طرف او می دوند و او در همین شرایط باید از گرفتن توپ مطمئن شود! ما گل تساوی را به ثمر رساندیم و بازی را کنترل کردیم و آنها تنها ضدحمله زدند. در نیمه دوم بی نقص بازی نکردیم اما در کل 90 دقیقه آرزو داشتم تمام کنندگان بی رحم تری می بودیم. مردم می گویند که من بهانه جویی می کنم اما این گونه نیست و خونسرد هستم. شما از جانب داور به تصمیمات عادی و معمولی نیازمندید، کاری که او (پاوسون) انجام نداد.
 ما توپ های زیادی لو می دهیم و به همین دلیل است که ضدحمله می خوریم. وقتی نتیجه 1-1 بود، ما در همان جایگاهی بودیم که می خواستیم باشیم. این طور به نظر رسید که کمی صبرمان را از دست داده‌ایم، موقعیت‌های زیادی داشتیم و به خط دروازه حریف رسیدیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. وست هم به شدت دفاع می کرد و این کار را آسان نمی کند. جزئیات کوچک علیه ما رقم خوردند.