جمعه دهم فروردین ماه

استارت رایزنی رئیس فدراسیون هندبال ایران برای کسب کرسی آسیایی

دکتر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از انتخاب در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا حالا در تلاش برای کسب کرسی های دیگر برای هندبال ایران است.

به گزارش "پایگاه خبری البرز ورزشی "، در جریان بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.

پاکدل که جوانترین عضو هئیت رئیسه کنفدراسیون آسیا را به یدک می کشد حالا در تلاش است تا برای هندبال ایران باز هم در آسیا کرسی بگیرد تا این کنفدراسیون بتواند در کمیته های مختلف از توانمندی نمایندگان ایران بهره ببرد.

رئیس جوان فدراسیون هندبال در طول مدت زمان ریاستش در فدراسیون هندبال تحولات عظیم و گسترده ای را انجام داده که مهم ترین آنها میتوان به تاریخ سازی شیر زنان هندبال در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جهانی اسپانیا پرداخت.

پاکدل برای تیم ملی هندبال بزرگسالان نیز با برنامه است و با جذب مربی طراز اول و اروپایی به دنبال کسب دومین سهمیه جهانی هندبال در رقابت های قهرمانی آسیا است، اتفاقی ‌که اگر در دیماه امسال در عربستان رخ دهد تاریخ سازی مرد جوان تکمیل خواهد شد و نام او را باید در تاریخ هندبال ایران ثبت کرد.

البته که جدا از این اتفاق و تاریخ سازی ها نباید فراموش کرد که پاکدل آرامش را به هندبال هدیه داد و بدهی های سنگین و کلان فدراسیون را پرداخت کرد.

حالا وی در آسیا صاحب جایگاه شده و قطعا می خواهد گام های بزرگتری بردارد و اعتقاد دارد صرف داشتن کرسی بین المللی راضی کننده نیست و اگر تنها به صرف داشتن کرسی رضایت دهیم مطمئناً دچار مشکل می شویم. باید از همراهی کشور های منطقه برای میزبانی ها و سایر موارد استفاده کنیم .

وقتی جامعه هندبال این نوع طرز فکر رئیس جوان را می بینید بیش از پیش به آینده امیدوار و دلگرم می شوند چرا که او ثابت کرده منفعت طلب نیست و برای موفقیت هندبال از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

دکتر پاکدل که از خانواده ، بدنه و جنس هندبال است در تلاشِ تا در کمیته های مختلف کنفدراسیون هندبال آسیا برای کشورمان پست بگیرید و رایزنی ها را شروع کرده تا مسئولین کنفدراسیون آسیا متقاعد کند بلکه از هندبالیست های ایران نهایت استفاده و بهره را داشته باشند که امیدواریم تلاش های مدیر جوان نتیجه دهد و کرسی های بیشتری در آسیا بگیریم.