جمعه هفتم اردیبهشت ماه
بهرامی نژاد، مربی بدنساز تیم ملی کشتی آزاد:

در تقسیم پاداش ها فراموش شدم

 اندکی قبل از شیوع کرونا مسئولیت بدنسازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برعهده من گذاشته شد و طی این مدت اکثر مواقع در تقسیم پاداش ها اسم بنده را از قلم انداختند.

دکتر بهرامی نژاد در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: در تمام اردوها و مسابقات کنار تیم ملی کشتی بودم. در اردو کار بدنسازی و در سفرها امور پزشکی را برعهده داشتم. همان اوایل پاداشی پرداخت شد که به من ندادند. قبل از المپیک باز هم پاداشی به همه اختصاص داده شد که مبلغ بقیه حدود ۵۰میلیون تومان بود، اما به من فقط ۳۰ تومان دادند. بعد عازم المپیک شدیم.  بعد از مسابقات المپیک مجموعا ۶ هزار یورو به اعضای کادرفنی تیم داده بودند که به هر نفر حدود ۵۰۰ یورو اختصاص یافت. غلام محمدی این مبلغ را پس داد و نگرفت، اما بقیه از جمله مربیان فنی، مربی تغذیه و حتی ماساژور پاداش خود را دریافت کردند، اما بازهم به من چیزی پرداخت نشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون آن زمان به من گفت پاداشم را از سرمربی تیم ملی یعنی غلامرضا محمدی بگیرم، اما محمدی اعلام کرد من حتی پاداش خودم را هم نگرفتم چه برسد به اینکه پاداش شما نزد من باشد. بالاخره اینکه اخیرا و طی مراسمی با حضور رئیس جمهور پاداش المپیک قهرمانان و مربیان داده شد، اما ظاهرا بازهم در نامه ارسالی اسم مرا از قلم انداخته بودند درنتیجه ریالی به بنده تعلق نگرفت.

وی درپایان تصریح کرد: تا آنجاییکه من می دانم پرداختی ها از طرف وزارت ورزش مطابق اشل خاص و طبق لیستی که از سوی فدراسیون ارسال می شود انجام می گیرد. در همین رابطه باردیگر از رئیس فدراسیون پرسیدم که چرا اسم من در لیست ارسالی نبود، که دبیر پاسخ داد اسم شما را وزارت ورزش خط زده، من نمی دانم آیا واقعا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ۲ سال پیش با من بد هستند یا اینکه موضوع چیز دیگری است. در هر حال من خیلی از این موضوع ناراحتم و الان با این شرایط بد اقتصادی که وجود دارد نمی دانم چرا با من چنین کردند؟ خواستم به این طریق اعتراض و گلایه خودم را به گوش مسئولان برسانم.

گفت و گو: احمد دباغ