جمعه دهم فروردین ماه

شیراز برنده ماراتن هفته

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور با پیروزی ذوب آهن، سایپا و باریج اسانس همراه بود.

پیکان البته 3 بر صفر تیم ورامین را شکست داد و باریج اسانس در یک بازی برتر که با نمایش آیتک سلامت، مونا آشفته همراه بود، تیم جوان و باانگیزه زرتشتی های یزد را شکست داد. در تیم باریج اسانس زهرا صالحی سرعتی زن مشهدی این تیم در حد یک پدیده ظاهر شد.

ذوب آهن که بازیکنان شاخصی چون فرانک بابلیان به عنوان پاسور دارد در سه ست بر تیم بی ستاره ریف چیره شد و سایپا هم با بازیگردانی شبنم علیخانی 3 بر صفر مقابل مهرسان اسلامشهر به برتری دست پیدا کرد. اما در تنها ماراتن هفته تیم ستارگان شیراز 3 بر 2 برابر مس رفسنجان صاحب برتری شد. ست پنجم این بازی یک ماراتن واقعی بود که 24 – 22 به سود شیرازی ها خاتمه یافت.

در این مسابقه تیم شیراز یک بازیکن ستاره داشت که نامش فاطمه صفری بود. هرچند که زینب گیوه و الهه غلامپور نیز در تیم پیروز نمایش خوبی داشتند. بازیکن برتر تیم مس رفسنجان، مهسا قادری بود. او و فاطمه صولتی (لیبرو) با جنگندگی خاصی ظاهر شدند. آسیه پام سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه بی تجربگی بازیکنانش در این بازی عیان بود، از شرایط داوری مسابقه به ویژه در ست پنجم گلایه کرد. او گفت که خطاهای مکرر سرداور تیم ما را از پیروزی دور ساخت.

نویسنده: ج - دوستدار