جمعه دهم فروردین ماه

افتتاح کمپ تیم های ملی کبدی

با حضور دکتر علینژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کمپ تیم های ملی کبدی ساحلی و خوابگاه مجهز کبدی در مجموعه بعثت تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراسم افتتاحیه کمپ ساحلی و بین المللی کبدی و بهره برداری از خوابگاه مجهز ملی پوشان کبدی ایران ، مهدی علینژاد معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: کبدی طلایه دار کسب اولین مدال تیمی بانوان در بازی های آسیایی است و مرغوب ترین مدال که طلا باشد را دختران کبدی ایران در جاکارتا از ان خود کردند ضمن اینکه مردان کبدی کار ما هم بلافاصله پس از بانوان در بازی های جاکارتا روی سکوی طلایی قرار گرفتند تا کبدی مورد توجه همه ارکان ورزش قرار گیرد.

علینژاد با ابراز خرسندی از احداث این مجموعه مجهز و زیبا گفت: بنده طی دو سال اخیر که کرونا تمامی فعالیت های ورزش دنیا را تحت تاثیرخود قرار داده بود مدام با رییس فدراسیون آقای اورسجی ارتباط داشتم چون براین باورم که به این رشته ها باید توجه ویژه صورت پذیرد و اجازه ندادیم به لحاظ مالی کمبوی را احساس کنند و اینجا می خواهم از رییس فدراسیون و مجموعه فدراسیون کبدی تشکر کنم که فضایی به این خوبی را برای کبدی تجهیز و آماده کرده اند و در کمتر جای دنیا سراغ دارم که برای کبدی چنین امکناتی را در نظر بگیرند.

دکتر علی نژاد سپس در جمع بانوان کبدی که که در اردوی تیم ملی به سر می برند حاضر شد و با خدا قوت به مربیان و سرپرست و باریکنان گفت: من باید این جمله را که بارها گفته شده است را تکرار کنم که تکرار قهرمانی سخت تر از خود قهرمانی است اما با تلاشی که شما دختران خوب سرزمینم دارید و تدابیر و حمایت های فدراسیون بازهم اراده تکرار قهرمانی را در سیمای یکایک شما می بینم و انشاءا... که با حضور یک سرمربی بادانش هندی بتوانید به این مهم جامه عمل بپوشانید.