پنجشنبه نهم فروردین ماه
حضور ماگومد کوربان علی اف با تیم ارتش روسیه در ایران؛

روسیه با تمام قوا در ارتش های جهان شرکت می کند

  قهرمان دو دوره اروپا ماگومد کوربان علی اف در وزن تا 74 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی روسیه حضور دارد تا در مسابقات جهانی آتی بین نظامیان در تهران شرکت کند. 

علیخان ژابرایلوف، دیگر کشتی گیر داغستانی قهرمان وزن تا 97 کیلوگرم اروپا در سال جاری، قرار بود به این رقابت ها برود که به دلیل تاخیرهای اداری، فرصتی برای تنظیم مدارک برای ثبت نام در قالب قرارداد نداشت. خدمت ماگومد کوربان علیف به عنوان یک سرباز قراردادی با تجربه می باشد.

او از سال 2015 در رده افسری خدمت می کند و نماینده باشگاه زسکا است.  و پیش از این تجربه حضور در مسابقات جهانی نظامیان و همچنین بازی های ارتش های جهان را نیز در کارنامه داشته  شاگرد استاد امیل رشیدوف در ایران فرصت مبارزه پیدا کرد، جایی که کوربان علیف به خاطر عملکردش در مسابقات قهرمانی باشگاهی این کشور به خوبی شناخته شده است.  اصل اسمش ایرانی بود.  همانطور که ماگومد گفت، به او پیشنهاد شد برای یک رده پایین تر کشتی بگیرد، اما او قبول نکرد زیرا نمی خواست بدنش را با وزنه خسته کند،  حالا قرار است مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی جهان از 30 تا 24 آبان ماه در پایتخت ایران برگزار می شود.  تیم کشتی آزاد روسیه به سرپرستی آناتولی مارگیف سرمربی زسکا نیز شامل: عظمت توسکایف (57 کیلوگرم)، آرتور باتدیف (65 کیلوگرم)، داوید بتانوف (79 کیلوگرم)، آرتور نایفونوف (86 کیلوگرم)، ولادیسلاو، کشتی گیران اوستیایی بود. والیف (92 ​​کیلوگرم)، اریک ژیوف (97 کیلوگرم) و آلن خوگایف (125 کیلوگرم)، و همچنین کشتی گیران تووان ناچین مونگوش (61 کیلوگرم) و ناچین کوولار (70 کیلوگرم).