جمعه دهم فروردین ماه

موسوی: آینده کشتی نگران کننده است

نزدیک به هفت ماه پیش پس از مسابقه‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۱ (۲۰۲۰) توکیو و آسیایی ۲۰۲۱ نگارشی سه قسمتی پیش کش جامعه بزرگ کشتی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دراین فاصله، بازی های المپیک، مسابقه های رده های سنی مختلف، جهانی نروژ و امیدها نیز برگزار شد.

در هر یک از این مسابقه ها چندین نمونه تازه که تاییدکننده ی دغدغه های علمی و فنی مورد اشاره است شوربختانه بر نمونه های گذشته اضافه شده است! ؟

 جهانی امیدها بر نگرانی های آینده کشتی چنان افزوده است که در سقوط آزاد از قله ی فن و بندکشتی در کژراهی که به دکه هول ورزی می رسد چنان نمایش می دهیم که حتی با اصول منطقی هول دادن نیز بیگانه ایم می گویید نه!

 کافی است نیم نگاهی به مسابقه های نیمه نهایی و چند فینالیست امیدهای آزادکارمان درجهانی ۲۰۲۱ بلگراد بیندازیم تا به ژرفا و گستره ی خطر مهلکی که سال ها است ریشه کشتی ایران را درچنبره ی خود گرفتار کرده و با شتاب به سوی خشکیدن وشورزار شدن پیش می برد پی ببریم!

از مربیان و کارشناسان دل سوز و با دانش این انتظار وجود دارد که برای حفظ و ارتقای جایگاه کشتی کشورمان، بیش ازپیش خطر بنیان سوز این تهدید مهلک را جدی بگیرند و به هشدارهای کارشناسی شده اینجانب توجه ویژه داشته باشید.