جمعه دهم فروردین ماه
جورجینیو، عامل اصلی دلهره در اردوی آتزوری؛

خطر فاجعه از بیخ گوش ایتالیا گذشت؛ ایتالیا 1-1 سوئیس

ایتالیا نتوانست از امتیاز میزبانی اش استفاده کند و به نتیجه ای بهتر از مساوی دست نیافت تا سرنوشت صعودش به جام جهانی 2022 در دستان خودش نباشد.

جورجینیو همچون بازی رفت پنالتی اش را خراب کرد تا سرنوشت صعود ایتالیا در دستان خودش نباشد. ایتالیا به لطف برتری اش در تفاضل گل، صدرنشین است اما تیم روبرتو مانچینی باید ضمن پیروز شدن در خانه ایرلند شمالی، امیدوار باشد سوئیس نتواند بلغارستان را گلباران کند. شرایط در اردوی ایتالیا سراسر دلهره و هراس است چرا که همچنان خطر تکرار فاجعه مقدماتی جام جهانی 2018 وجود دارد.

 

اطلاعات بازی ایتالیا و سوئیس

تاریخ برگزاری: جمعه 21 آبان 1400 (12 نوامبر 2021)

ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران

مکان برگزاری: استادیوم المپیکو، رم

تورنمنت: هفته ماقبل پایانی گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 / قاره اروپا

داور: آنتونی تیلور / انگلیس

گلزنان ایتالیا: جووانی دی لورنتزو 36'

گلزنان سوئیس: سیلوان ویدمار 11'

ترکیب ابتدایی ایتالیا و سوئیس

ایتالیا (3-3-4): جیجو دوناروما | جووانی دی لورنتزو، لئوناردو بونوچی، فرانچسکو آچربی، امرسون پالمیری | نیکولو بارلا، جورجینیو، مانوئل لوکاتلی | فدریکو کیه زا، آندره آ بلوتی، لورنتزو اینسینیه

سوئیس (1-2-3-4): یان زومر | سیلوان ویدمار، فابین شر، مانوئل آکانجی، ریکاردو رودریگز | رمو فرویلر، روبن وارگاس، دنیس زکریا | رناتو اشتفن، ژردان شکیری | نوح اوکافور

 

شرح گل های ایتالیا و سوئیس

ایتالیا 0-1 سوئیس؛ سیلوان ویدمار 11': نوح اوکافور مهاجم جوان سوئیس در یک ضدحمله از فضای خالی ایجاد شده استفاده کرد و یک پاس به بیرون فرستاد که سیلوان ویدمار با یک شوت سر کش از پشت محوطه جریمه، دروازه دوناروما را به زیبایی فرو ریخت.

ایتالیا 1-1 سوئیس؛ جووانی دی لورنتزو 36': لورنتزو اینسینیه با مکث از روی ضربه آزاد به داخل محوطه جریمه سانتر کرد که جووانی دی لورنتزو پیش از این که زومر توپ را مشت کند، با ضربه سر دروازه را باز کرد. گل ایتالیا مشکوک به آفساید بود و سوئیسی ها اعتراض کردند اما VAR تایید کرد گل سالم است.