جمعه سی و یکم فروردین ماه

نوروزی‌نژاد: سرمربی تیم ملی به بازیکنان باور قلبی دارد

ملی‌پوش لژیونر هندبال ایران باور قلبی سرمربی اسپانیایی تیم ملی به بازیکنان و تلاش‌های او را اتفاقی مثبت برای حرکت رو به رشد تیم ملی هندبال ایران ارزیابی کرد.

پویا نوروزی‌نژاد، بازیکن تیم اینتراخت هاگن آلمان که همراه تیم ملی در تورنمنت قطر شرکت کرده بود، در خصوص این تورنمت گفت: شرکت در چنین رقابت‌هایی می‌تواند به بازیکنان تیم ملی کمک کند تا در شرایط شبیه مسابقات قرار بگیرند تا بتوانند از نظر تیمی هماهنگ‌تر شوند و همچنین کادر فنی اشکالات و نقاط ضعف تیم را رفع کنند.

وی در خصوص مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال نیز اظهار کرد: در این مدت کوتاه که از سرمربی تیم ملی شناخت پیدا کردم، متوجه شدم وی تمام تلاش خود را می‌کند تا تیم ملی نتیجه مطلوب بگیرد و همچنین بسیار مثبت‌اندیش است و به بازیکنان باور قلبی دارد.

نوروزی‌نژاد که در فصل گذشته در تیم کوبورگ حضور داشت، در مورد انتخاب تیم فعلی خود نیز گفت: احساس کردم باید تغییر مثبتی در زندگی ورزشی‌ام ایجاد کنم، بنابراین طی مشورتی که با مدیر برنامه‌ام داشتم، تصمیم گرفتم به اینتراخت هاگن بپیوندم.

ملی‌پوش هندبال ایران درباره سطح لیگ هندبال آلمان نیز گفت: به نظرم آلمان بهترین لیگ هندبال جهان را دارد. علاوه بر آنکه تیم‌ها از لحاظ شرایط حرفه‌ای در سطح بالایی قرار دارند، بازی‌ها بسیار سخت و فشرده برگزار می‌شود تا بازیکنان در سطح بالایی از آماده‌سازی قرار گیرند و این امر باعث می‌شود تیم‌ها هر هفته سطح بالایی از هندبال را در زمین به نمایش بگذارند.

 وی در پاسخ به این سوال که بسیاری در جامعه هندبال پویا نوروزی نژاد را با میکل هانسن مقایسه می‌کنند نیز گفت: باعث افتخار من هست با بازیکن بزرگی مانند میکل هانسن مقایسه شوم. ستاره تیم ملی دانمارک، یکی از بهترین بازیکنان هندبال به شمار می‌آید و برای من نیز الگویی است که از هر لحاظ کامل بوده و می‌شود چیزهای زیادی از بازی او یاد گرفت.

 ملی‌پوش هندبال ایران ادامه داد: یکی از برنام‌های من این است که هر روز متمرکزتر کار کنم تا بتوانم به بالاترین سطحی که هر بازیکنی مانند میکل هانسن به آن رسیده، چه از لحاظ باشگاهی و چه تیم ملی نزدیک شوم.

نوروزی‌نژاد با اشاره به موفقیت لژیونرهای هندبال ایران در سال‌های اخیر، خاطر نشان کرد: هر زمان خبر خوبی از موفقیت بازیکن‌های ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی می‌شنوم، هم بسیار خوشحال می‌شوم و هم به این بازیکنان افتخار می‌کنم، زیرا از شرایط سخت یک بازیکن در یک کشور خارجی و تلاش برای موفقیت خبر دارم و می‌دانم این موفقیت‌ها در چه شرایطی سختی حاصل می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به مسیر رو به رشد هندبال ایران اظهار کرد: هندبال ایران مسیر خوبی را طی می‌کند و هندبالیست‌های جوان همواره به دنبال پیشرفت باشند و وقتی هدف‌گذاری می‌کنند، تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود به کار ببندند.