سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

جشن صعود اسپانیا به جام جهانی در شب تلخ زلاتان

در آخرین بازی های دور گروهی مرحله مقدماتی و انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، تیم ملی اسپانیا هم توانست صعود خود را به رقابت های جام جهانی قطعی کند و بلیط حضور در مسابقات جام جهانی سال آینده را به دست بیاورد.

تیم ملی اسپانیا با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی سوئد توانست سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی را به دست بیاورد بدین شکل که اسپانیایی ها بازی را با تک گل آلوارو موراتا با پیروزی پشت سر گذاشتند و بالاتر از تیم ملی سوئد توانستند به عنوان صدرنشین گروه خود راهی رقابت های جام جهانی شوند.

 

ماتادور ها پس از صعود به جام جهانی جشن گرفتند و بدین ترتیب شب تلخی برای زلاتان ابراهیموویچ رقم خورد چرا که او اکنون در 40 سالگی نتوانست سهمیه حضور مستقیم در جام جهانی را به دست بیاورد و اکنون سوئد راهی پلی آف شده است جایی که زلاتان خاطرات خوشی از آن ندارد و باید دید که این بار در رقابت های پلی آف چه اتفاقاتی برای زلاتان و تیم ملی سوئد رقم خواهد خورد. با توجه به فرمتی که این دوره از پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا دارد، کار صعود برای تیم ها دشوار تر است و همین قضیه شانس صعود زلاتان را کمرنگ تر می کند اما در این بازی در سوی مقابل، موراتا و تیم ملی اسپانیا حضور خود در جام جهانی را قطعی کردند.