شنبه یکم اردیبهشت ماه

دوشنبه های ورزشی با حضور پیشکسوتان و قهرمانان

پنجاه و هشتمین پویش دوشنبه های ورزشی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) و با رویکرد توسعه ورزش همگانی در بوستان جوانمردان با اجراي بي نظير  علی خسروی داور بین المللی فوتبال ایران و مشاور ورزشی کارگروه سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

سید حسین دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، پویش دوشنبه‌های ورزشی را درراستای ارتقای سلامت شهروندان دانست و از استقبال شهروندان از این برنامه ابراز خرسندی کرد و پویش دوشنبه‌های ورزشی را یکی از برنامه‌های مدیریت شهری برای سلامتی و نشاط مردم دانست و گفت:اینگونه فعالیت ها برای گسترش ورزش همگانی و ادای مسئولیت اجتماعی در شرایط کنونی به جامعه‌ای که بیش از پیش نیازمند تحرک است، قصد دارد از طریق این طرح، تمریناتی همگانی و ساده را در دسترس عموم قرار دهد.

دلبری حفظ سلامت شهروندان و ارتقاء نشاط عمومی را برشمرد و گفت: توسعه ورزش همگانی از جمله اولویت‌های منطقه ۵ است که در این راستا پویش دوشنبه‌های ورزشی یکی از آنهاست .

وی گفت: توسعه سرانه‌های ورزشی در راستای تامین عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و خدمات انجام می‌گیرد تا ضمن فراهم شدن امکانات ورزشی در محلات کم‌برخوردار زمینه نشاط و تحرک شهروندان فراهم شود.

دلبری که در جمع شهروندان حاضر شد و ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای شهروندان برای بهره بردن از ورزش گفت : ورزش و فعالیت بدنی در صورتی که به صورت منظم و مستمر صورت گیرد آثار مفیدی در فرد برجای می‌گذارد .

وي تاكيد كرد: همه ما افتخار مي كنيم كه خادم مادران و پدران شهدا باشيم چون اين عزيزان حق بزرگي بر گردن همگان دارند. شهدا چشم و چراغ همه ما هستند. در پايان هديه و لوح يادبود به خانواده شهيد پیشیار تقدیم و از زوج پیشکسوت ورزشی ایستگاه ورزش شهروندی بوستان جوانمردان و نادری مربی ایستگاه ورزشی بوستان جوانمردان تجلیل بعمل آمد.

دلبری با بیان اینکه پویش دوشنبه های ورزشی با هدف توسعه تحرک و نشاط اجتماعی در بین شهروندان طراحی شده است، گفت: پنجاه و هشتمین پویش دوشنبه های ورزشی با حضور جمع کثیری از شهروندان، مربیان و مدیران شهری ، سليماني معاون ورزش اقايان سازمان ؛ بياباني معاون ورزش بانوان سازمان ؛شريفي پور مشاور شهردار منطقه ، سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش ، مونا شفیعی مدیر اداره ورزش بانوان منطقه و حسن دوست شهردار ناحیه ۲ و صباغ مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۲ ، رئیس اجراییات منطقه و معاونین سازمان ورزش شهرداری و با حضور پيشكسوتان ورزشي همچون محسن گروسي؛ سعيد عزيزيان، رضا حسن زاده اسماعيل حلالي ،سيدقاسم موسوي،اميراقاجاني ،علي خسروي ،رضا كنگراني ،حميد احدزاده و كارشناسان ورزش اقايان و بانوان سازمان و منطقه با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به صورت باشکوه برگزار شد. در پايان برنامه شهروندان با ورزشكاران ملي پوش عكس هايی به يادگار گرفتند.