پنجشنبه نهم فروردین ماه

داوود عزیزی خواستار حضور تنیس ایران در بازی های آسیایی هانگژو شد

رئیس فدراسیون تنیس خواستار حضور رشته تنیس در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین شد .

نود پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار شد که در بخشی از این نشست داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گزارشی از روند فعالیت های این فدراسیون مشتمل بر نتایج و دستاوردهای بدست آمده و برنامه ریزی های صورت گرفته ارائه داد .

داوود عزیزی در این نشست با اشاره به درخشش نسل جدید تنیس بازان ایران که بخشی از آنها در قالب تیم ملی تنیس ایران درخشش خوبی در مسابقات دیویس کاپ آسیا _اقیانوسیه داشتند، خواستار حضور تیم ملی تنیس ایران در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین شد.

او با بیان اینکه تنیس بر خلاف اکثر رشته های ورزشی از رویدادهای رقابتی قهرمانی آسیا و جهان برخوردار نیست ، عرصه ی بازی های آسیایی را بهترین فرصت برای ارائه توانمندی تیم ملی تنیس ایران عنوان کرد و از این خواسته به عنوان مطالبه جامعه تنیس نام برد .

داوود عزیزی با تقدیر از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی بارها حمایت و توجه خود به تنیس را نشان دادند و مقرر شد ، برای حضور تنیس ایران در قالب کاروان ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو ، تصمیم گیری شود.