پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

لطیفی: امتیاز بازی با سوریه حیاتی است

در آستانه دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه با علی لطیفی، مهاجم ملی پوش سابق تیم استقلال تهران گفت و گو کرده ایم.

وی به البرز ورزشی گفت: تیم ایران هرچند دیدار قبلی خود را با نتیجه دو بر یک مقابل لبنان با پیروزی پشت سر گذاشت، ولی در کل عملکرد خوبی نداشت تا جایی که در پایان دقیقه قانونی از حریف لبنانی عقب افتاده بود. با این پیروزی ملی پوشان ما همچنان رقیب کره جنوبی برای صعو به مرحله نهایی جام جهانی محسوب می شود. با این همه اگر تیم ما منطقی بازی کند، پیروزی برابر سوریه دور از دسترس نخواهد بود و این به معنی دست کم گرفتن حریف نمی شود. امتیازات این مسابقه برای تیم ملی حیاتی است.

لطیفی درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به اردوی تیم ملی نیز گفت: انتظار می رفت که در این شرایط حساس فدراسیون مشکل بین مربی و بازیکن را حل می کرد اما عملا چنین نشد در صورتی که تمام تلاش مربی و بازیکن و کادر فدراسیون باید در این برهه معطوف به کسب موفقیت علیه همدیگر مصاحبه کردند، هیچ سودی برای فوتبال ملی ما ندارد. من امیدوار هستم که یک بار دیگر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ببینم.

وی درخصوص تیم فوتبال استقلال نیز گفت: به اعتقاد من استقلال در این فصل متحول شده و در کنار پرسپولیس و سپاهان از شانس های قهرمانی محسوب می شوند.

گفت و گو: حسن امامقلی