جمعه سی و یکم فروردین ماه

اخبار کوتاه از فوتبال

اخبار ریز و درشت فوتبال ایران در این بخش می خوانیم. اخباری که شاید برای دوستداران فوتبال خالی از لطف نباشد.

* افشین قطبی مربی تیم سابق تیم فوتبال که چندی در فوتبال چین فعالیت می کرد عملکرد اسکوچیچ را در تیم ملی ستود.

قطبی به دلیل نتایج ضعیف از فوتبال چین اخراج شد.

*پریچهره رئیس تربیت بدنی استان تهران در اولین اقدام خود درخصوص تغییرات در فوتبال پایتخت مسئول هیئت جنوب غرب تهران را عوض کرد و شاملو به جای رنجبر نشست.

این تغییرات می تواند در دراز مدت به ضرر رئیس کنونی هیئت استان باشد.

*رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس سمیعی و مجید صدری و یحیی گل محمدی را به یک مناظره تلویزیونی و رو در رو دعوت کرد.

*بر اساس شنیده ها رسیدگی به شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال آغاز شد و احتمالا دادگاه مربوطه رای خود را چهار ماه دیگر اعلام خواهد کرد.

*سردار آزمون مشتری جدیدی از ترکیه پیدا کرده است. تا کنون چندین باشگاه همانند لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن و آرسنال به دنبال شکار آزمون بوده اند ولی سردار همچنان در زنیت توپ می زند.

*به احتمال زیاد فینال جام حذفی در شهرستان کرمان انجام می شود. درحال حاضر ورزشگاه این شهر مناسب ترین مکان برای میزبانی شناخته شد این در حالی است که مهدی سهیل سرپرست سازمان لیگ گفته است که لیگ بیست و یکم اوایل یا اواخر اردیبهشت هزار و چهارصد و یک به پایان می رسد.

*یکی از دلایل تاخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازنشستگی مجید صدری است اما گویا وزارت ورزش مجوز حضور وی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گرفته است.

*براساس شنیده ها محمدرضا ساکت از مسئولیت باشگاه سپاهان کنار گذاشته می شود. مجلس به بازنشسته بودن وی اعتراض کرده است، لذا امکان دارد سعید آذری جانشین وی شود.

*گفته می شود بازیکنان جدید و خارجی پرسپولیس روی هم هشتاد هزار دلار دستمزد گرفته اند که اگر این رقم درست باشد

عملا یک چهارم مبلغی است که استقلال به یامگاه پرداخته است.

*یونس شاکری بهترین گلزن تیم گل گهر سیرجان رباط صلیبی زانوی خود را جراحی کرد. وی تا پایان لیگ جاری از میادین دور خواهد بود.

*امیر بهره مند دروازه بان تیم ملی فوتبال جوانان به عضویت نساجی مازندارن درآمد. بهره مند با توجه به فیزیک مناسبی که دارد در تیم امید استقلال هم بازی کرده است.

*سازمان خصوصی سازی اعلام کرد موضوع حق پخش بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس باید تعیین تکلیف شود تا مجوز آن به بخش بورس واگذار شود.

*دادگاه فوتبال به عیسی آل کثیر اطلاع داد اگر مبلغ پنج میلیارد و چهل میلیون ریال به انضمام هشتاد و چهار میلیون و هشتصد و هفتاد و دو هزار ریال به عنوان خسارت قانونی حق کارگزاری ولی خرسندی را به تاخیر بیاندازد دادگاه مجاز است که مجوز همراهی او با پرسپولیس را لغو نماید.