چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

تنیس در فصل سرما گرم می شود!

آیین پایانی و اختتامیه لیگ تنیس کشور با حضور احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: رقابت ۲۵ تیم در لیگ تنیس بانوان کشور در آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان با قهرمانی یر به یر البرز همراه بود و تیم هیات فارس نایب قهرمانی را به ارمغان آورد.

کمیت تیم ها در لیگ تنیس کشور که با کیفیت رقابت ها و برگزاری مسابقات جذاب همراه بود ، نمادی از پیشرفت تنیس بانوان ایران را به منصه  ظهور رساند.

از طرفی حضور موفقیت آمیز تنیس بازان رده های سنی پایه هم در این رویداد قابل توجه بود که هماوردی خوبی را از خود به جا گذاشتند.

حضور احمد راستینه از نمایندگان ورزشی مجلس شورای اسلامی که ریاست کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون مرتبط با ورزش کشور را برعهده دارد در مراسم اختتامیه از جمله نکات قابل توجه این رویداد بود .

تنیس کشور در طی دو سال گذشته افزون بر بودجه های مصوب ، از حمایت نمایندگان در افزایش بودجه هم  برخوردار بوده که به قول داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس که در مراسم اختتامیه صحبت کرد، این بودجه ها نقش تعیین کننده ای در اجرای برنامه های توسعه ای فدراسیون داشته است.

آنچه مسلم است فدراسیون تنیس در آستانه فصل سرما، رویدادهای مهمی چون لیگ تنیس کشور در بخش آقایان و بانوان را بعد از سال ها وقفه برگزار کرد . مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال هم در شهرهای مختلف برگزار شد.

مسابقات رده های سنی و مسابقات هزار امتیازی نیز انجام شد و لیگ تنیس ساحلی هم در انزلی در فصل گرم سال انجام شد و اکنون می توان در انتظار رویدادهای مهیج جام حذفی بود که هر ساله در فصل سرما در جزیره کیش برگزار می شود.

تنیس ایران دارای ظرفیت مناسبی برای پیشرفت است و برنامه های فدراسیون هم با وجود مشکلات سخت افزاری که همانا کمبود زمین است، به خوبی پیش رفته است و باید همچنان شرایط را برای ایجاد موقعیت بهتر با هدف در برگیری قشر وسیعتری از مردم به منظور رو آوردن به تنیس فراهم کرد.