جمعه دهم فروردین ماه

هاشمی: مربیگری تیم ملی حق الناس است

سرمربی تیم ملی بستکبال در ملاقات با نمایندگان رسانه ها موارد مورد سوال روز را پاسخ داد، مصطفی هاشمی از هر دری سخن گفت تا نکات مبهمی در اذهان خبرنگاران باقی نماند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: هاشمی درباره دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی افزود: ممکن است خطا و اشتباه کرده باشم؛ ولی همه بازی‌های لیگ را دیدیم و سعی کردیم حق الناسی که روی دوش ما است، درست انجام دهیم. ما دو نوع بازیکن داریم، یکی مطالبهٔ خانواده بسکتبال که جوانگرایی شود و نسل جدیدی به تیم ملی تزریق شود. یکی هم مطالبهٔ عموم مردم است که برد می‌خواهند. کسی ۱۰ بازیکن جوان از تیم ملی بزرگسالان نمی‌خواهد.
 سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره غیبت مهدی کامرانی در تمرینات توضیح داد: مهدی کامرانی دو سه روز اول در تمرینات بود. متأسفانه بیماری برای پسرش رخ داده و تمام مدت درگیر هستند. ما تا روز شنبه منتظر مهدی می‌شویم. اگر نیاید، او را در این اردو نخواهیم داشت؛ ولی همچنان مدنظر ما هست. بازیکنی که خودخواهی ندارد و در این مقطع به بسکتبال ما کمک می‌کند.
هاشمی ادامه داد: خلا خیلی بزرگی در پست گارد داشتیم. مهدی کامرانی هم دیگر مثل قبل نیست و باید ۱۷، ۱۸ دقیقه کمک کند. همچنین درسی برای گاردهای دیگر از نظر نوع تفکر و گردش توپ باشد. ما فعلا رسول مظفری را هم دعوت کرده ایم. اینکه چه استراتژی را انتخاب کنیم تا دوشنبه مشخص می‌شود که با یک یا دو گارد بازی می‌کنیم.
 
او درباره غیبت حدادی و نیکخواه بهرامی گفت: حامد و صمد ستاره‌های انکارناپذیری هستند و از نظر مربی تیم ملی و کارشناس بسکتبال فکر می‌کنم که همچنان شایستگی بودن در تیم ملی را دارند. فعلا هر دو خارج از کشور هستند. هر وقت بیایند و در شرایط مسابقه باشند، به تیم اضافه می‌شوند.