سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
والیبال ساحلی بانوان تهران؛

گرمای مسابقات، سوز سرما را از یاد برد

والیبال ساحلی بانوان تجربه جالبی بود که از سوی گروهی علاقه مند و پایبند به سازندگی در مجموعه ورزشی شهدای گمنام برگزار شد...

در این مسابقات 48 تیم از نقاط مختلف استان شرکت کردند که در نهایت با انجام 136 مسابقه با قهرمانی تیم واسپور پاکدشت به پایان رسید. در تیم پاکدشت فاطمه قزی، پریا هداوند میرزایی، نگین نازی، ملیکا آقازاده با مربیگری فاطمه شصتی بازی کردند.  اینکه از یک منطقه پرجمعیت اما محروم چون پاکدشت، تیمی به تهران می آید و اول می شود، چیزی جز پشتکار و علاقه مندی مربیان سازنده نیست. اما مریم شصتی می گوید: آنقدر رفتار و مدیریت برگزاری مسابقات عالی بود که ما راه تهران و پاکدشت را با اشتیاق طی می کردیم. وی از حمایت های مدیر واسپور آقای انگیدی و تلاش های بایبوردی رئیس هیات پاکدشت به نیکی یاد کرد. تیم دوم را تی ان ان کرج تشکیل دادند. مربی این تیم سارا لیاقت بود و بازیکنانش مرضیه رزانو، سپنتا ناجی، کیمیا رزاقیان و ثمانه لیاقت بودند. مقام سوم را تیم هورسای تهران به دست آورد. این تیم را مریم حقی مربی سرشناس تهرانی هدایت کرد. الهه پاکدل، غزاله رمضانی، فائزه نجفی، الهه سمیعی و گلنار زهره ای بازیکنان هورسا بودند.

داوری این مسابقات را فرحناز پورمنصوری، سعیده ساقی، سپیده عرب نیا، سمیرا نصیری، طاهره ابراهیمی، مهتاب مقدم، بیتا بیات، مرضیه حسینی، صدیقه دلیری، زهرا دانشمند، هما شاملو، زهرا حسنلو و پریناز هاشمی برعهده داشتند.

امور اجرایی مسابقات برعهده دو بانوای پرتوان ورزش زهره امیدی و بیتا علیکایی بود.

جلال اشرفی مدیر مسابقات در مراسم پایانی رقابت ها که با حضور ملی پوشان سابق والیبال خسرو نیاکان، احمد پورکاشیان و فرهاد داخم مربی بین المللی، نادر انصاری دبیر سازمان لیگ، سعید عشق دوست داور پیشکسوت و فریبا سلیمانی برگزار شد از سعید نوری مدیر مجموعه شهدای گمنام و خلیل یگانه مجد دبیر کمیته داوران تهران به نیکی یاد کرد که باعث شدند مسابقات با پیشگامی باشگاه ستارگان آریا و مجموعه شهدای گمنام برگزار شود.

گزارش: جمشید حمیدی